Gjest Cederic Rueben Skrevet 11. januar 2009 #41 Del Skrevet 11. januar 2009 Russland er IKKE er fattig land. :gjeiper: Du kan kaste skolebøkene fra syttitallet nå... Du må ikke fortelle det. De tror jo enda den kalde krigen pågår og at Russland er våre fiender.... Og at alle Russere er onde osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pasta Skrevet 11. januar 2009 #42 Del Skrevet 11. januar 2009 Russland er IKKE er fattig land. :gjeiper: Du kan kaste skolebøkene fra syttitallet nå... Russland er ikke et fattig land men mange russere er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 11. januar 2009 #43 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvorfor tror du forumet heter skråblikk og generaliseringer. hvis du tror russiske kvinner krangler mindre enn norske så kan du ikke ha mye erfaring med dem.Hehe, godt poeng! Så ikke at tråden var på det forumet. (Var den ikke opprinnelig på et annet forum?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 11. januar 2009 #44 Del Skrevet 11. januar 2009 Russland er ikke et fattig land men mange russere er det. Jatta, jatta. Men for smukke kvinner står der alltids en mercedesdør på gløtt... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cederic Rueben Skrevet 11. januar 2009 #45 Del Skrevet 11. januar 2009 Russland er ikke et fattig land men mange russere er det. Det er mange fattige i alle land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pasta Skrevet 11. januar 2009 #46 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er mange fattige i alle land. no shit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cederic Rueben Skrevet 11. januar 2009 #47 Del Skrevet 11. januar 2009 no shit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amu Skrevet 11. januar 2009 #48 Del Skrevet 11. januar 2009 Da jeg først snublet innom dette forumet startet jeg et innlegg der jeg skrev litt om hva slags forhold jeg ønsket. Et forhold med en dame som aksepterte at jeg stod for 30-40% av husarbeidet (samt alt det typiske mannfolkarbeidet), ei dame som ønsket å få barn selv om hun kun er 20-25 og som vil prioritere familie og ekteskap foran karriere (selv om hun har høyere utdanning). Når menn gifter seg med russiske kvinner, er det fordi de russiske damene krangler mindre, ikke føler seg undertrykt når de utfører husarbeid, ikke klager på langt nær like mye, er trofaste, konservative og familieorienterte. I tillegg er det hard kamp for de få mennene som er noe å satse på i Russland, så jentene der er vant til å ta veldig godt vare på utseendet sitt. Jeg forstår det slik at du mener en kvinne er hengiven om hun er mindre yrkesaktiv enn sin mann, men heller bruker mer tid enn han på husarbeid. Husarbeidet skal hun gjøre med glede, hun skal vokte seg for å krangle med mannen og helst ikke klage over noe. Det er for familien og ekteskapet hun er til. Hennes utdannelse er ikke så viktig som mannens, hun trenger vel ikke å utvikle seg eller få nye impulser, hun er jo familieorientert må vite. Og selv om hun stort sett er hjemme og sysler med barn og husarbeid, skal hun ta seg meget godt ut hver dag, hennes utseende er viktig. Så mellom smøring av brødskiver med kaviar, dorunder med barna og vasking av klær og smuler på gulv, passer hun på å stelle huden, nappe bryn og skifte den møkkete genseren. Familie bør komme foran karriere. Men hva om både kvinnen og mannen firer på kravene? Jeg gir ikke inntrykk av å være interessert i et forhold når jeg kun ønsker sex. Jeg er rasebevisst, ikke slem Hva du gir inntrykk av er en ting. Noe annet er om du faktisk sier at grunnen til at du ikke vil ha et forhold til henne er fordi du ikke vil ha et bastardisert avkom, som du skrev. Spørs hvor mye leking det blir på deg når du forteller hvor rasebevisst du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 11. januar 2009 #49 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg forstår det slik at du mener en kvinne er hengiven om hun er mindre yrkesaktiv enn sin mann, men heller bruker mer tid enn han på husarbeid. Hvis den samlede arbeidsmengde i ekteskapet blir av en slik mengde at kvinnen ikke finner standarden i huset å være akseptabel (for det er gjerne hun som klager), så må det da være flott for henne å kunne gå ned til 80% stilling slik at hun kan sysle og pusle litt ekstra rundt i huset før hun lager middag til familien. Husarbeidet skal hun gjøre med glede, Ja takk! hun skal vokte seg for å krangle med mannen og helst ikke klage over noe. Ja takk! Jeg synes jenter som velger å ikke krangle i unøde, og som ikke klager for ting det ikke er noen grunn til å klage over, er å foretrekke! Man har sure jenter, så har man de jentene som menn vil ha (de som stort sett alltid er blide og glade). Det er for familien og ekteskapet hun er til. Ja, familien skal være sentrum i hennes liv. På samme måte som jeg også vil sette familien foran alt. Det er en selvfølge; mener du det naturlige er at kvinnen setter karrieren foran familien og ekteskapet? I så fall er det ikke rart det blir mange skilsmisser her i landet! Hennes utdannelse er ikke så viktig som mannens, Viktig og viktig fru Blom, hvordan måler man det? Det er jo kvinner som må gå ned i stilling i forbindelse med fødsler, og jeg vil gjerne ha en to-fire barn, så da må nødvendigvis min kommende kone jobbe deltid i en god del år. Hennes inntektspotensiale vil da nødvendigvis bli noe redusert. hun trenger vel ikke å utvikle seg eller få nye impulser, hun er jo familieorientert må vite. Det kan vel kombineres? Og selv om hun stort sett er hjemme og sysler med barn og husarbeid, skal hun ta seg meget godt ut hver dag, hennes utseende er viktig. Så mellom smøring av brødskiver med kaviar, dorunder med barna og vasking av klær og smuler på gulv, passer hun på å stelle huden, nappe bryn og skifte den møkkete genseren. Jeg er mer opptatt av at vi lever aktive liv og at hun (i likhet med meg) trener mye og holder seg i form. Hva du gir inntrykk av er en ting. Noe annet er om du faktisk sier at grunnen til at du ikke vil ha et forhold til henne er fordi du ikke vil ha et bastardisert avkom, som du skrev. Spørs hvor mye leking det blir på deg når du forteller hvor rasebevisst du er. Nå har jeg kun feid over 1 stk. farget kvinne, og da var vi begge inneforstått med at det ble med sexen. Jeg har ved flere anledninger avvist fargede kvinner som har gjort fremstøt, da jeg overhodet ikke ønsker et forhold til en farget kvinne. Jeg har da (for ikke å såre disse kvinnene) gitt beskjed om at jeg ikke ønsker kontakt, uten å nevne deres etnisitet som årsak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 11. januar 2009 #50 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvis den samlede arbeidsmengde i ekteskapet blir av en slik mengde at kvinnen ikke finner standarden i huset å være akseptabel (for det er gjerne hun som klager), så må det da være flott for henne å kunne gå ned til 80% stilling slik at hun kan sysle og pusle litt ekstra rundt i huset før hun lager middag til familien. Ja takk! Ja takk! Jeg synes jenter som velger å ikke krangle i unøde, og som ikke klager for ting det ikke er noen grunn til å klage over, er å foretrekke! Man har sure jenter, så har man de jentene som menn vil ha (de som stort sett alltid er blide og glade). Ja, familien skal være sentrum i hennes liv. På samme måte som jeg også vil sette familien foran alt. Det er en selvfølge; mener du det naturlige er at kvinnen setter karrieren foran familien og ekteskapet? I så fall er det ikke rart det blir mange skilsmisser her i landet! Viktig og viktig fru Blom, hvordan måler man det? Det er jo kvinner som må gå ned i stilling i forbindelse med fødsler, og jeg vil gjerne ha en to-fire barn, så da må nødvendigvis min kommende kone jobbe deltid i en god del år. Hennes inntektspotensiale vil da nødvendigvis bli noe redusert. Det kan vel kombineres? Jeg er mer opptatt av at vi lever aktive liv og at hun (i likhet med meg) trener mye og holder seg i form. Nå har jeg kun feid over 1 stk. farget kvinne, og da var vi begge inneforstått med at det ble med sexen. Jeg har ved flere anledninger avvist fargede kvinner som har gjort fremstøt, da jeg overhodet ikke ønsker et forhold til en farget kvinne. Jeg har da (for ikke å såre disse kvinnene) gitt beskjed om at jeg ikke ønsker kontakt, uten å nevne deres etnisitet som årsak. En ting skal du ha, Konservativ mann: Du er klar og konsekvent - noe som er en mangelvare hos mange menn. Uttrykket "feid over" også...artig. Uansett: ville bare si at jeg synes det er bra at menn er veldig klare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 11. januar 2009 #51 Del Skrevet 11. januar 2009 [...] Uansett: ville bare si at jeg synes det er bra at menn er veldig klare! De fleste menn er alltid klare, men de fleste er for veloppdragne til å snakke høyt om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 11. januar 2009 #52 Del Skrevet 11. januar 2009 De fleste menn er alltid klare, men de fleste er for veloppdragne til å snakke høyt om det. En god venn av meg omtalte meg som "den mest frittalende personen jeg noen gang har møtt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 11. januar 2009 #53 Del Skrevet 11. januar 2009 Gå inn på et (av de mange) forum som omhandler russiske damer og spør mennene der om hvordan deres russiske kone skiller seg fra de vestlige kjærestene/konene de hadde før, så ser du at dette er noe som går igjen. De russiske jentene oppfattes som lettere å ha med å gjøre. Jeg syns ikke det virker som du har så mye til overs for oss norske kvinner, kanskje du like gjerne burde flytte til Russland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fisk Skrevet 11. januar 2009 #54 Del Skrevet 11. januar 2009 En god venn av meg omtalte meg som "den mest frittalende personen jeg noen gang har møtt" Synd du er så rasist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 11. januar 2009 #55 Del Skrevet 11. januar 2009 En god venn av meg omtalte meg som "den mest frittalende personen jeg noen gang har møtt" Det at man er frittalende betyr ikke nødvendigvis at det som sies er fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 11. januar 2009 #56 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg syns ikke det virker som du har så mye til overs for oss norske kvinner, Det skal være sikkert og visst! kanskje du like gjerne burde flytte til Russland? Som jurist er jeg nokså bundet til Norge, men det er jammen godt det er så mange flott øst-europeiske kvinner som er interesserte i å flytte til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 11. januar 2009 #57 Del Skrevet 11. januar 2009 Det skal være sikkert og visst! Som jurist er jeg nokså bundet til Norge, men det er jammen godt det er så mange flott øst-europeiske kvinner som er interesserte i å flytte til Norge. Ja de er heldigvis ikke så kresne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest farge Skrevet 11. januar 2009 #58 Del Skrevet 11. januar 2009 Det skal være sikkert og visst! Ikke rart du ikke får deg en bra norsk kvinne når du er så bitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 11. januar 2009 #59 Del Skrevet 11. januar 2009 Bestem dere! Handler tråden om deilige, saftige, spreke, glupe og elegante russiske kvinner, eller om bitre virkelighetsfjerne konservative menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 11. januar 2009 #60 Del Skrevet 11. januar 2009 Bestem dere! Handler tråden om deilige, saftige, spreke, glupe og elegante russiske kvinner, eller om bitre virkelighetsfjerne konservative menn? Begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå