Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #1 Del Skrevet 23. desember 2008 Noen sier at de er ålreit, noen mener at de er "second hand" som ingen normal norsk mann vil ha..Hva synes dere, og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 23. desember 2008 #2 Del Skrevet 23. desember 2008 Herregud noe så tåpelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DingDong Skrevet 23. desember 2008 #3 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Jeg tror man kan finne sin store kjærlighet i Russland, Thailand, Polen, USA eller Sverige for den saks skyld. Det handler jo om å finne en partner med samme verdier som en selv, og selvfølgelig har kvinner og menn fra alle andre land også behov for kjærlighet, akkurat som oss nordmenn. Saken er vel mer hvor man går for å finne en fremtidig partner, vil jeg tro. Hvis du drar til Russland på såkalt "datetrip" og finner deg ei som er 10x over din standard (for ja, standarder finnes), så vil hun nok ofte ha deg av gale grunner. Mulig hun ikke vil ha deg i det heletatt, men melke deg for mest mulig under daten deres. Jeg så et program hvor en velstående amerikaner ble utsatt for dette. Han dro dit, møtte hotte damer på russiske utesteder, dro dem med på date og de fortalte ham at de hadde bursdag og ønsket seg mobiltelefon og så videre. Amerikaneren var godt bedugget og ville imponere, og dermed fikk de flotte damene alt de ønsket seg til "bursdagen" sin Hvis du møter jenter på datingsider som feks match, så kan du jo bli noen lunde kjent med vedkommende. Du kan også chatte med dem og se dem på kamera via feks MSN, eller skravle gratis med dem over Skype. Man merker jo fort om hun er genuint interessert og setter av tid til samtalene deres, er nysgjerrig på deg eller om hun begynner å ymte frempå om syke foreldre som trenger penger til operasjon osv. :] Jeg kjenner en kar som har gjort dette, og han har virkelig funnet seg ei han har blitt glad i. Hun er godt utdannet, har kommet hit og besøkt ham for egen regning, og han henne. Kjærligheten kjenner ingen grenser, vet du Endret 23. desember 2008 av DingDong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #4 Del Skrevet 23. desember 2008 Noen sier at de er ålreit, noen mener at de er "second hand" som ingen normal norsk mann vil ha..Hva synes dere, og hvorfor? Er du klar over at det er over 140 millioner innbyggere i Russland? Du gir begrepet generalisering en ny mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cederic Rueben Skrevet 23. desember 2008 #5 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Er du klar over at det er over 140 millioner innbyggere i Russland? Du gir begrepet generalisering en ny mening. 140 702 096 millioner for å være nøyaktig uansett bare tull det ts skriver. Endret 23. desember 2008 av Cederic Rueben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 25. desember 2008 #6 Del Skrevet 25. desember 2008 Noen sier at de er ålreit, noen mener at de er "second hand" som ingen normal norsk mann vil ha..Hva synes dere, og hvorfor? Det bor ca 10 MILLIONER flere kvinner enn menn i Russland. Fordelingen er enda skjevere i Ukraina. Dette innebærer at russiske kvinner må kjempe med nebb og klør for å få seg en mann. For oss vestlige menn betyr det at vi kan få smellvakre kvinner, som er svært hengivende og takknemlige for å bli behandlet bra. Mange vestlige menn har funnet ut dette, og derfor valgt seg en russisk kvinne. Selv regner jeg med å gå for en dame fra Russland eller Ukraina i løpet av en to-fire år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gift med svensk dame Skrevet 26. desember 2008 #7 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg tror man kan finne sin store kjærlighet i Russland, Thailand, Polen, USA eller Sverige for den saks skyld. Hvis du møter jenter på datingsider som feks match, så kan du jo bli noen lunde kjent med vedkommende. Kjærligheten kjenner ingen grenser, vet du Hm, men er ikke dating over internett noe en kun gjør for sex? Seriøse forhold er ikke for nettet? Svensker reiser til Norge for å få bedre jobber og tjene bedre her enn i Sverige... Uansett, kjenner en som traff en mann over nettet, og de møttes noen ganger, hadde det hyggelig og plutselig ditchet han henne. Hun sto igjen som et spørsmålstegn...og fryktet hun var gravid attpåtil. Hun viste seg heldigvis å ikke være det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 26. desember 2008 #8 Del Skrevet 26. desember 2008 Er du klar over at det er over 140 millioner innbyggere i Russland? Du gir begrepet generalisering en ny mening. Nei, nå er du for streng. Trekker du fra den mannlige befolkningen, har du bare igjen cirka 70 millioner, og da er vi godt innenfor generaliseringsgrensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 26. desember 2008 #9 Del Skrevet 26. desember 2008 Hm, men er ikke dating over internett noe en kun gjør for sex? Seriøse forhold er ikke for nettet? "dating over nettet" kan ofte føre til dating "in real life", og nei det er ikke bare noe alle gjør kun for å få seg et nummer Kommer kanskje an på om det er via sleske ekle nettsider, eller f.eks via et nettspill som ikke har noe med "sex" å gjøre... Vil tro at det er mer av ons-søkere på "spraydate" eller hva de heter nå tildags, enn det er i WoW f.eks... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #10 Del Skrevet 27. desember 2008 Noen sier at de er ålreit, noen mener at de er "second hand" som ingen normal norsk mann vil ha..Hva synes dere, og hvorfor? Du verden.....intolerant.. Hva vet du om landet? Hva er forskjellen på deg og en russisk jente? jeg vet om en ting, de ville ikke stilt slike teite spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 27. desember 2008 #11 Del Skrevet 27. desember 2008 Noen sier at de er ålreit, noen mener at de er "second hand" som ingen normal norsk mann vil ha..Hva synes dere, og hvorfor? Kjenner flere her i Norge (menn og kvinner). Samtlige er dyktige i arbeidslivet og er veldig målrettede. De snakker og skriver norsk godt (det imponerer meg hver gang). For meg utgjør de en berikelse i samfunnet. Siden dette er mennesker som på eget initiativ har reist fra hjemlandet kan man nok anta at de er resurssterkere enn gjennomsnittet både her og der de kommer fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2008 #12 Del Skrevet 27. desember 2008 Det bor ca 10 MILLIONER flere kvinner enn menn i Russland. Fordelingen er enda skjevere i Ukraina. Heldige damer som slipper alle de mannfolka, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. desember 2008 #13 Del Skrevet 27. desember 2008 Russiske jenter har ofte kommet til Norge i tenårene, moren giftet seg med en nordmenn og studerer Juss. Typisk, hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 28. desember 2008 #14 Del Skrevet 28. desember 2008 For oss vestlige menn betyr det at vi kan få smellvakre kvinner, som er svært hengivende og takknemlige for å bli behandlet bra. Mange vestlige menn har funnet ut dette, og derfor valgt seg en russisk kvinne. Det kan hende det vil være lurere av deg å finne deg en dame fra Filipinene eller Thailand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2008 #15 Del Skrevet 28. desember 2008 Ikke alle Norske/vestlige menn har behandlet Russiske/asiatiske damer bra nei! Syns ikke det er noe bra med menn som utnytter kvinner.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brum brum Skrevet 28. desember 2008 #16 Del Skrevet 28. desember 2008 Det bor ca 10 MILLIONER flere kvinner enn menn i Russland. Fordelingen er enda skjevere i Ukraina. Dette innebærer at russiske kvinner må kjempe med nebb og klør for å få seg en mann. For oss vestlige menn betyr det at vi kan få smellvakre kvinner, som er svært hengivende og takknemlige for å bli behandlet bra. Mange vestlige menn har funnet ut dette, og derfor valgt seg en russisk kvinne. Selv regner jeg med å gå for en dame fra Russland eller Ukraina i løpet av en to-fire år. Det er jo svært beklagelig da, at smellvakre og sikkert også lynende intelligente kvinner, skal måtte ta til takke med ikke akkurat det ypperste av hva Norge har å by på av menn, dvs. menn som er opptatt av at kvinner skal være takknemlige for å bli behandlet bra. Jeg trodde det var en menneskerett å bli behandlet bra, uansett om du er mann eller kvinne. Man skal ta som en selvfølge at andre behandler en bra. Om du har store problemer med å behandle mennesker bra, og derfor ønsker en partner som gjør ekstra stas på deg de få gangene du faktisk behandler henne bra, så er du muligens inne på rett spor å velge blant kvinner som i mindre grad enn norske er vant til normal folkeskikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #17 Del Skrevet 29. desember 2008 Mange vakre russiske damer i hvertfall, second hand er de ikke. For ett menneskesyn.. Mennesker som behandler dem dårlig er slik med alle. De har problemer med seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 29. desember 2008 #18 Del Skrevet 29. desember 2008 Det er jo svært beklagelig da, at smellvakre og sikkert også lynende intelligente kvinner, skal måtte ta til takke med ikke akkurat det ypperste av hva Norge har å by på av menn, dvs. menn som er opptatt av at kvinner skal være takknemlige for å bli behandlet bra. Jeg trodde det var en menneskerett å bli behandlet bra, uansett om du er mann eller kvinne. Man skal ta som en selvfølge at andre behandler en bra. Om du har store problemer med å behandle mennesker bra, og derfor ønsker en partner som gjør ekstra stas på deg de få gangene du faktisk behandler henne bra, så er du muligens inne på rett spor å velge blant kvinner som i mindre grad enn norske er vant til normal folkeskikk. Jeg er enig i at det er en selvfølge at man behandler sin partner bra, men jeg mener også det er en selvfølge at dette blir satt pris på. Russiske kvinner innser at de er priviligerte og heldige hvis de blir sammen med en mann som behandler dem bra, mens norske kvinner tar dette for gitt og er mindre hengivne og snille i retur, etter min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_søster_* Skrevet 6. januar 2009 #19 Del Skrevet 6. januar 2009 Broren min traff en russisk dame da han var på ferie i Syden. Hun bodde i Norge allerede. Han er en oppegående mann som har god jobb og god lønn. Han ser bra ut også og har aldri hatt problemer med å få norsk dame. Han har giftet seg med hun russiske nå. Men han forteller noen merkelige historier om henne og vi i familien opplever også mye rart med henne. Hun er liksom sånn at ingenting er bra nok. Hun må ha dyre merkeklær og designer utgaver av for eksempel mobiltelefon. Broren min har tatt henne med på flere ferier hvor de har bodd på flotte hotell. Men hun finner alltid noe å klage på. Badet er ikke stort nok, maten er ikke bra nok, roomservicen er for treg, det er ikke skjønnhetssalong på hotellet osv. Vi var på ferie sammen i fjor og vi var på et kjempeflott hotell hvor de ansatte virkelig sto på pinne for at vi skulle ha det bra. Men Miss Russia…. hun klaget. Det var ikke som forventet og blablabla….. Hun vil ikke sover over hos svigerforeldrene sine. Årsaken er at hun synes det er for lite gjesteværelse. Selv om det er med dobbeltseng og greier. Men det er ikke bra nok for henne. Det værste av alt er at hun kommer fra en fattig landsby i HviteRussland. Broren min har vært der og vi har sett bilder. Familien har gris som går ute i hagen og de bor 7 stykker på 40 m2. Hun burde faktisk være takknemlig for et godt liv her i Norge og en snill man som tar henne med på ferier og kjøper pene ting til henne. Men neida…. Det er bare klaging. Og dette tror jeg gjelder flere. Har møtt 2 venninner av henne som også er fra Russland og som er kliss like. De er liksom litt sånn monsterbimboer…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hell Skrevet 6. januar 2009 #20 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg kjenner ingen russiske jenter så jeg vet ikke hva jeg syns om den, men jeg tar en råsjans og antar at de er som jenter flest - noen greie og andre ikke fullt så greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå