mari4ever Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 (endret) Bestilt pakker fra visse nettsteder som hadde en Garanti at gavene skulle komme før julaften. De har enda ikke komt og det er julegaver jeg trenger i morgen!!! Kan jeg kreve noe av nettstedet for dette eller må jeg bare finne meg i at det er posten som er så travel? Endret 23. desember 2008 av mari4ever
Mischa Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Hentet fra forbrukerportalen.. rettigheter ved netthandel.. Når det oppstår forsinkelser Når det oppstår vesentlige forsinkelser skal selger gi deg beskjed om dette. Du skal også få informasjon om at du har rett til å gå bort fra bestillingen. Selger kan ved forsinkelse tilby deg erstatningsprodukt til tilsvarende pris og kvalitet, men du er ikke nødt til å takke ja til tilbudet. Det står mer her
mari4ever Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2008 Hentet fra forbrukerportalen.. rettigheter ved netthandel.. Når det oppstår forsinkelser Når det oppstår vesentlige forsinkelser skal selger gi deg beskjed om dette. Du skal også få informasjon om at du har rett til å gå bort fra bestillingen. Selger kan ved forsinkelse tilby deg erstatningsprodukt til tilsvarende pris og kvalitet, men du er ikke nødt til å takke ja til tilbudet. Det står mer her takk:) skal jammen få de pengene tilbake når det er den bra garantien på siden.
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 gå å spør etter den påpostkontoret. venta påen pakke fra cdon som var sendt 4 des.ikke noen hentelapp pgav stor pakke. den lå på posten,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå