Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var dine første tegn på graviditet? Merket du noe forskjell på kropp og apetitt den første mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ømme bryster før mensen skulle kommet.

Skrevet

Har fått helt utrolig vonde pupper!

Mistet også helt lysten på sjokolade, og det er ikke likt meg altså!

Skrevet

Begge gangene har jeg trodd at influensa har vært på vei, blitt uggen og rar i hele kroppen.

Gjest Gjest_lise_*
Skrevet

Jeg var veldig svimmel og trøtt, så kom ikke mensen, da sjønnte jeg hva som "var galt" med meg. Nå er jeg 4 mnd på vei og er enda ofte svimmel!

Skrevet

Veldig ømme, såre brystvorter, følelse av å være syk, ekstrem kvalme med oppkast og forsterket luktesans. Trøtt og tisset ofte. Og treg mage ja.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg pleier å få ømme pupper før mensen, men det forsvinner en eller to dager før. Denne gangen gjorde det ikke det.

Skrevet

Jeg hadde, og har fortsatt sinnsykt ømme brystvorter - senere hele brystet.

Veldig trøtt, må spise oftere...

Det er det jeg har opplevd foreløpig...

Sitter vel egentlig bare å venter på at kvalmen skal komme, krysser fingra for at jeg ikke får det så hardt! :jepp:

Skrevet
Hvordan var dine første tegn på graviditet? Merket du noe forskjell på kropp og apetitt den første mnd?

Ømme pupper og utrolig trøtt! Fikk etter hvert en helt ubskrivelig appetitt!

Skrevet

Jeg fes og det luktet anderledes. Seriøst! Det var det som fikk meg til å lure på om jeg faktisk var gravid. Ellers så har jeg ømme bryst som ikke tåler noe kulde lenger og de er veldig følsomme. Noe som er et bonus for meg, da mine alltid har vært ufølsomme! :fnise: Andre symtpomer har vært minket matlyst (totalt IKKE lyst på snop) og trøtthet den første måneden. Fikk ikke den standard kvalmen for uke 12.

Nå i uke 18, har jeg fått matlysten tilbake, brystene er fortsatt ømme og jeg griner bare jeg ser en baby. Ellers så har det gått greit. Min mann er super happy med at jeg har så få symptomer :)

Skrevet

Det første var jo at mensen ikkje kom. Ganske tidlig blei brystene veldig følsomme for kulde/trekk, blei utrulig vonde då. (Dette var i mai, og ikkje spesielt kaldt ute...)

Har brukt ullinnlegg i bhen sidan august :sjenert:

Ellers fekk eg vondt i rompa, kjentes ut som senebetennelse ved sida av halebeinet. Nevnte det for legen når eg var 8 veker, så eg fekk det kanskje når eg var 6 veker på veg. Dette har komt og gått litt utover svangerskapet, no er det ganske vondt når eg har stått eller gått mykje.

Ellers har eg ikkje hatt andre symptom, før eg kjente bevegelsane til babyen. Kvalmen var eg aldri. Ikkje trøtt heller.

Skrevet

Den siste uken før jeg testet positivt hadde jeg ømme pupper, økt matlyst og måtte tisse hele tiden. Dette varte til uke 6/7, da slo kvalmen inn, som deretter varte til uke 17/18.

Skrevet

Mine første tegn kom halvannen uke etter positiv test. Da var jeg "fyllesjuk", dvs småuggen og svimmel. Fikk også vondt i bekkenet rundt denne tiden.

Gjest Gjest_selva_*
Skrevet

Jeg har hatt samme symptom som de over her, men nå er jeg gravid igjen og denne gangen var jeg kvalm til og med før jeg hadde fått testet meg. Er ikke det litt rart? 4 uker på veg og kvalm? går det for lenge mellom måltidene så blir jeg kjempekvalm, Sånn var jeg med førstemann også men det kom senere i svangerskapet og ikke før jeg visste at jeg var gravid....

Skrevet

Jeg brakk meg når jeg pusset bak i munnen, i tillegg til generell kvalme og ømme bryster

Gjest Moonshadow
Skrevet

Positiv test :sjenert: Ante ikke at jeg var gravid.

Skrevet

De aller første tegnene:

ekstremt ømme brystvorter, lite energi, tisse ofte og ulvehunger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...