Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Usikker_*
Skrevet

Hei!

JEg har vert sammens med en dame i 9mnd. For 3 uker siden var hun ute på byen for første gang alene siden vi ble ilag. Tidligere når vi har vert ute har det vert en type som er en del eldre en henne, som har flørtet med henne, tatt henne på rompa osv. Det har ikke gjort meg så mye, men ettersom hun har vert sjalu på meg, og stilt krav til meg, har jeg sagt at jeg ikke liker at hun flørter med han.

Hun havner uasett på forspiel med denne typen, jeg prater med henne og sier at jeg ikke liker dette, men at hun bare får være der. Morgenen etter når jeg våkner har jeg ikke fått sms fra henne om at hun har kommet hjem, så jeg blir urolig. Jeg ringer henne flere ganger uten å få svar. Til slutt kjører jeg hjem til henne, og ringer på. Hun åpner dører etter lenge i bare trusa. I gangen ligger det hærreklær. Det viser seg da at denne typen ligger i hennes seng. Hennes klær og mobil ligger ved denne sengen.

Storyen hennes er at hun hadde blitt bedt hjem til å sove hos en vennine, men hadde taket nei men isteden for å være trivelig bedt venninen og typen til å sove over hos seg. Venninen hadde ikke blitt med, men typen hadde. Hun hadde lagt seg på sitt rom først, mens typen hadde ventet på at hennes vennine skulle komme. Da venninnen ikke kom hadde han kledd av seg og lagt seg i hennes seng. Hun hadde da etter hvert merket dette og lagt seg på et annet rom.

Hun vet ellers ikke hvorfor dette skjedde, for det eneste hun husker er at hun hadde bedt hjemm venninen og typen, og at hun hadde gått å lagt seg på det andre rommet. Hun bedyrer at de ikke har hattt sex, og sier at hun hadde merket det dagen etter om de hadde. Ellers husker hun ingen ting.

Hun sier at hadde hun vært utro hadde hun ikke klart å være med meg, hadde ikke tatt sjansen på å hatt sex med meg rett etter og at hun elsker meg.

Hun har ellers hatt en del småløgner til meg før også.

Jeg har vanskelig for å tro denne historien, Bør jeg? Kan noen være så iskald å lyve om slikt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

jeg hadde ikke trodd henne, tviler sterkt på at hun snakker sant...

Gjest Gjest_Rufsa88_*
Skrevet

Hm, vanskelig.... Men nei, jeg tror ikke jeg hadde trodd henne.... :sukk:

Skrevet

Nope, tror jeg ingenting på. Hun ville aldri ha tatt med seg noen, uansett, dersom det ikke var noe. Fortell henne at dette tror du ingenting på og gjør det slutt. Sånt kan du ikke leve med, rett og slett. Tenk deg hvor mye du skal gå rundt og bekymre deg i fremtiden dersom hun skal holde på sånn?

Dessuten er det en del hull i historien. De var to stykker som ble med henne hjem, men plutselig dro veninnen slik at det bare var han? På dette tidspunktet burde hun ha bedt fyren om å gå. Bare dette alene får varsel-lampene mine til å lyse. Så hadde hun lagt seg alene og plutselig var han fyren i senga hennes? Men at hun hadde lagt seg på et annet rom? Altså, dette lekker som en sil. Og ellers husker hun ingenting? Sistnevnte ville hun ikke engang ha nevnt dersom det ikke var noe. Dersom storyen hennes hadde vært sann så hadde hun ikke sagt det siste der.

Skrevet

Dette høres ut som en stor løgn ja.

Først forteller hun deg en detaljert, innviklet forklaring, deretter sier hun at hun ikke husker noenting videre. Høres rart ut ja..

Om typen ble med, men ikke venninna, og han satt og ventet på venninna, så ville vel de fleste ventet sammen med han (holdt han med selskap siden man hadde invitert han med), og ikke gått og lagt seg.

Hun ville ha merket det dagen etter om de hadde hatt sex?? Hun husker jo krystallklart alt som skjedde før det, men hun virker noe "tåkete" når det gjelder den biten. Er man HELT sikker og ærlig på at man ikke har hatt sex, så sier man det I KLARTEKST. Ikke med en forklaring om at man hadde merket det dagen etter hvis...

Tror nok du kan regne med at hun lyver til deg. Det virker ikke helt som du stolte på henne (eller hun på deg) fra før av heller. Slik skal man ikke føle i et forhold, da er det noe som ikke stemmer uansett, spør du meg.

Nei, dette hadde jeg ikke giddet!

Hadde jeg hatt et seriøst, voksent forhold med noen, hadde jeg vel regnet med at etter turer på by'n (som vi hovedsaklig hadde gjort ilag, men..) så hadde hun kommet til meg om natta, eller iallefal ikke tatt med seg overnattingsgjester av motsatt kjønn...uansett forklaring om at det er venninna sin type, eller whatever...!

Skrevet

Hvordan reagerte hun da hun åpnet døra og så at du stod der ?

Skrevet

Sier nå bare HO HO HO!

Trur du på julenissen er det bare og tru på henne :)

Skrevet
Hvordan reagerte hun da hun åpnet døra og så at du stod der ?

Meget godt spørsmål! :) De fleste svar burde ligge i den reaksjonen du umiddelbart fikk da hun fikk se deg.

Skrevet

Syns dette høres ut som en kjapp og dårlig løgn fra hennes side. Men du må for all del finne ut selv om du tror på henne, for du var i situasjonen, det var ikke noen av oss som sitter på dette forumet.

Ikke bare syns jeg oppførselen til kjæresten din var merkelig, men også kjæresten til venninna hennes. Man gjør da ikke sånn med mindre man er så full at man ikke finner sin egen seng? Og hvorfor kjæresten hans ikke var der er jo et godt spørsmål...

Hvis jeg var deg hadde jeg spurt alle tre om hvordan historien egentlig er. Du har jo forsåvidt en "rett" til å vite sannheten, og det kjæresten din har sagt så langt holder bare ikke mål...

Skrevet

En typen da? Lå han bare i senga mens du var der????

Hun har vært utro.

Jeg hadde ikke kledd av meg om jeg hadde besøk av en mann. Da hadde jeg ligget i allefall i korterma skjorte og truse.

Skrevet

Det er jo umulig å si... Noen kunne sikkert sagt at de godt kunne gjort dette uten å være utro, andre ville sagt at selvsagt har de hatt sex..

Det er umulig å si noe. Som du sier; hun ser deg rett i øyaå sier det ikke er noe.

Du må tro det du klarer, vil og ønsker å tro på.

Skal du gå videre og tro på henne, må du ikke bruke dette mot henne i fremtiden.

Jeg har vanskelig for å tro at du klarer det.. (har inntrykk av at det er litt sjalusi mellom dere..?) og hvis du ikke klarer det vil jo dette ødelegge om ikke nå, ihvertfall siden..

Når det er sagt; syns jeg jo hun strakk strikken LITT langt..

Hvis man er LITT seriøs, skulle man tro at man lot være å la andre menn sove i sin seng ihvertfall...? Enten man sov der selv eller ei.

Om hun ikke var utro, var hun jo ikke deg fullstendig lojal..?!

-og det ville plaget meg nesten mer enn om hun hadde vært utro..

Lykke til og GOD JUL ;ø)

Skrevet

Det er absolutt ikke sikkert at de har hatt sex!! men jeg ville ikke syns det var greit at kjæresten min sov sammen med en annen uansett om de ikke hadde sex!

Skrevet

Ring veninnen og spør om hennes versjon av saken

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Meget godt spørsmål! :) De fleste svar burde ligge i den reaksjonen du umiddelbart fikk da hun fikk se deg.

Helt rolig! Som at dette ikke var noen krise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...