Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Jeg har blinket meg ut noen parfymekandidater. Vil ha en varm og sensuell duft. Fortell hva du synes om- Hypnotic Poison Dior-out??, The One D&G og Angel TM-også out? Vet at det er et par gamle her, men spør alikevel. Så hva synes dere?
Pjukset Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Jeg har blinket meg ut noen parfymekandidater. Vil ha en varm og sensuell duft. Fortell hva du synes om- Hypnotic Poison Dior-out??, The One D&G og Angel TM-også out? Vet at det er et par gamle her, men spør alikevel. Så hva synes dere? Jeg elsker Angel TM på venninna mi,men på meg lukter den bare pyton. test en og en parfyme på huden din og vent til lukten har blandet seg med kroppslukta di, neste dag prøver du en annen osv. Jeg liker beste JPG, syns den er utrolig sensuell
Nanaluanna Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Angel er noen ganger god på andre, men på meg er den hodeverkfremkallende og kvalmende. Prøv deg frem. På ebay kan du kjøpe billige prøver av veldig mange parfymer. Sparer meg for mange bomkjøp iallefall..
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 Egentlig synes jeg alle de alternativene er gode.
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Jeg har blinket meg ut noen parfymekandidater. Vil ha en varm og sensuell duft. Fortell hva du synes om- Hypnotic Poison Dior-out??, The One D&G og Angel TM-også out? Vet at det er et par gamle her, men spør alikevel. Så hva synes dere? Jeg har hypnotic poison fra Dior. På meg synes jeg den lukter godt, men for å være ærlig synes jeg den lukter vondt og er slitsom når jeg lukter den på mange andre (mulig andre synes jeg lukter vondt, haha). Jeg har tenkt å kjøpe The One, synes den er veldig god, men synes kanskje den lukter litt svakt. Den siste du nevner har jeg ikke luktet.
Parfumfreek Skrevet 23. desember 2008 #7 Skrevet 23. desember 2008 Av de 3 du nevner her, ville jeg uten tvil valgt Hypnotic Poison. Hvis den er "out", er det jo kjempefint! Da slipper du å lukte helt likt som alle andre
Hilde Christina Skrevet 23. desember 2008 #8 Skrevet 23. desember 2008 Hmm, synes det er vanskelig å gi mening på parfyme siden en duft ikke lufter det samme på to forskjellige personer...
Rexina Skrevet 23. desember 2008 #9 Skrevet 23. desember 2008 D & G The one er HERLIG! Likeså med Angel (ikke på meg riktignok, men lukten er fantastisk). Den siste har jeg ikke noe forhold til.
Gjest skorpio Skrevet 23. desember 2008 #10 Skrevet 23. desember 2008 Jeg har Hypnotic Poison. Synes den er veldig god og sexy, og bruker den noen ganger når jeg skal ut. Men som alle sier: parfyme lukter forskjellig på alle! Spør heller noen du kjenner om hvilken som lukter best på deg.
Parfumfreek Skrevet 23. desember 2008 #11 Skrevet 23. desember 2008 Hmm, synes det er vanskelig å gi mening på parfyme siden en duft ikke lufter det samme på to forskjellige personer... Hva har det med saken å gjøre ..? Det er jo gjest som har blinket seg ut 3 kandidater selv - fordi hun liker dem antar jeg. Hun lurer på hva vi synes - om de er "out" osv :-)
Chanel.No5 Skrevet 23. desember 2008 #12 Skrevet 23. desember 2008 Hva har det med saken å gjøre ..? Det er jo gjest som har blinket seg ut 3 kandidater selv - fordi hun liker dem antar jeg. Hun lurer på hva vi synes - om de er "out" osv :-) The One er nydelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå