Gå til innhold

Tilfeldig sex :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet dette er et jenteforum, men ser det er flere mannfolk som sniker seg inn her i tillegg. Så jeg velger å gjøre det samme ;)

Jeg bare lurer litt på hva dere kvinner mener om all denne tilfeldig sex greia. Har jo vært mye fokus på dogging i media siste året. Jeg er kanskje unormal som ikke har hatt meg et ONS? Har liksom alltid vært i faste forhold også da, så kanskje bra jeg ikke har gjort noe slikt :P

Men er det noe å anbefale eller? Virker jo spennende å ha sex med en helt tilfeldig, kan man være litt ego, kun gjøre det for sexen sin skyld. Dogging virker jo igjen litt sært da, hvor man absolutt ikke kjenner personen på noen som helst måte. Vanligvis med ONS har man vel hatt litt kontakt igjennom en kveld på byen og lignende.

Vetke helt jeg, syns det virker litt spennende, men aner ikke hvor vellykket det egentlig er i praksis, dette med ONS altså?

Mvh gutten på 22 som ønsker alle jenter en God Jul! Må bare si at dere jenter er utrolig flotte og håper dere får en god start på det nye året vi snart går inn i!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg bare lurer litt på hva dere kvinner mener om all denne tilfeldig sex greia. Har jo vært mye fokus på dogging i media siste året. Jeg er kanskje unormal som ikke har hatt meg et ONS?

Ville ha syntes det var et kjempepluss med en som aldri hadde hatt ons.

Skrevet
Vet dette er et jenteforum, men ser det er flere mannfolk som sniker seg inn her i tillegg. Så jeg velger å gjøre det samme ;)

Jeg bare lurer litt på hva dere kvinner mener om all denne tilfeldig sex greia. Har jo vært mye fokus på dogging i media siste året. Jeg er kanskje unormal som ikke har hatt meg et ONS?

Jeg har heller aldri hatt et ONS. Har heller ikke planer om det. Jeg føler meg ikke unormal for det. For meg så handler det om trygghet, og det får jeg kun i et ordentlig forhold.

Gjest Gjest_jente21_*
Skrevet

Jeg bare lurer litt på hva dere kvinner mener om all denne tilfeldig sex greia. Har jo vært mye fokus på dogging i media siste året. Jeg er kanskje unormal som ikke har hatt meg et ONS? Har liksom alltid vært i faste forhold også da, så kanskje bra jeg ikke har gjort noe slikt :P

Men er det noe å anbefale eller? Virker jo spennende å ha sex med en helt tilfeldig, kan man være litt ego, kun gjøre det for sexen sin skyld. Dogging virker jo igjen litt sært da, hvor man absolutt ikke kjenner personen på noen som helst måte. Vanligvis med ONS har man vel hatt litt kontakt igjennom en kveld på byen og lignende.

Vetke helt jeg, syns det virker litt spennende, men aner ikke hvor vellykket det egentlig er i praksis, dette med ONS altså?

Mvh gutten på 22 som ønsker alle jenter en God Jul! Må bare si at dere jenter er utrolig flotte og håper dere får en god start på det nye året vi snart går inn i!

synes også det er et pluss om en gutt ikke har hatt en ONS før...

men møter du nå ei på byen som du får bra feeling med, begge gir litt positive signaler, og er åpne for at det kan være kult å dra hjem sammen (lite kult om hun føler seg presset på noen som helst måter, du vinner vel mer på å kjøre den litt forsiktige stilen), så er det jo en mulighet som er grei å ta. Men altså, ingen av mine få ONS har vært noen suksess, og usjamæi, om du skulle like den du tar med deg hjem.. da er du screwd på mange forskjellige vis.:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...