Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en unge på 8 mnd spise vanlig pølse? spør for det var en som ville gi ungen vår det, men trodde ikke de kunne ha det så tidlig?

Skrevet

En bacongrill med rå løk og rekesalat til junior? :fnise:

Nei, pølse er nok hakket for salt til at de bør spise særlig mye av det på den alderen. I tillegg er jo skinnet altfor seigt til å bite av for de aller, aller fleste babyer. Jeg ga Vesla på 11 måneder en pølse her om dagen da vi var på juleavslutning, mesteparten havnet på gulvet, men hun syntes den var morsom å leke med.

Åtte måneder er veldig tidlig, men hvis det var snakk om tre mikroskopiske biter for å smake. eller å gi babyen en pølse å holde i og søle på gulvet, så ville jeg ikke blitt hysterisk av den grunn. Men å mose en hel pølse og bruke til babymat vil jeg tro blir altfor salt.

Skrevet

Vi gav ham pølse på den alderen. Men bare ca 1/3 grillpølse til en hel porsjon middag, mest for å gi litt smak til grønnsakene.

Skrevet

Salt eller ikke salt... pølser er veldig lett å sette i halsen for små unger. Min på snart 2 kan fortsatt ha problemer med å svelge det ordentlig, så det hadde jeg aldri turt å gi til en så liten en.

Skrevet

Nå går det heldigvis an å krakke pølser. Kan ikke forestille meg at ts vurderte å gi babyen en hel pølse.

Skrevet
Nå går det heldigvis an å krakke pølser. Kan ikke forestille meg at ts vurderte å gi babyen en hel pølse.

:fnise:

Skrevet

Vet ikke hva å krakke pølser betyr, men hvis du mener å dele den opp, så hjelper ikke alltid det heller.

Skrevet
Vet ikke hva å krakke pølser betyr, men hvis du mener å dele den opp, så hjelper ikke alltid det heller.

Det betyr å mose med gaffel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...