Gå til innhold

Trenger hjelp til hvordan jeg kan gjøre det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal sammen med andre julegaver, gi whisky kurs/prøvesmaking til min bedre halvdel. Han er glad i disse edle dråpene, så jeg håper det kan falle i smak.

Jeg har vært i kontakt med en whisky bar (kåret til Norges beste i 2008), hvor jeg traff på en veldig hyggelig barsjef. De skal ha åpne kvelder, mer type tilstelning med flere whisky entusiaster, for hvem som helst, men det var ikke helt klarlagt enda. De kan også sørge for whisky kurs/prøvesmaking, men da mer privat, f.eks min kjære og meg (eventuelt venner som har lyst å være med, kanskje, kanskje ikke), hvis dere skjønner. Dette kan skje hvilken som helst dag. Det andre er avhengig av når de har planer om å ha åpne kvelder. Jeg kan sikkert purre på akkurat det etter julaften har passert. Hvis det er det min bedre halvdel skulle foretrekke.

I dag traff jeg barsjefen og fikk en del ark i bunke som han har printet ut. Der står det litt om whisky, fastlåste pakker og over 300 whisky som kan han velge fra, altså, åpen pakke, ingenting er fastlåst. Jeg ble rådet til å ikke betale på forhånd, fordi han står mer fritt til å velge hva han vil prøvesmake.

Jeg vil gjerne fortelle dette på en bedre måte enn å bare pakke inn disse arkene og that's it. Jeg tenkte å kanskje ta hull i arkene og binde en rød sløyfe. Skrive et fint kort - hvor jeg forklarer tanken bak det hele. Eller rulle arkene sammen med rød sløyfe og oppi en tom whisky flaske. Jeg vet ikke helt.

Kanskje dere har noen gode forslag til hvordan jeg kan pakke det inn eller om jeg ikke trenger å gjøre så mye utav det, selv om jeg ønsker det? Åpen for alt, om det er koselig, gøy, morsom, spesielt, spennende. Alt.

Takk. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte iallefall ideen om å rulle de og putte de i en tom whiskyflaske :) kreativer innpakninger er morsomt!

Skrevet

Eller lage et "gavekort" selv og putte i en tom eske til whiskey, da skjønner han kanskje ikke hva gaven er med det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...