Gjest care Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Hei, noen som vet om et trivelig sted i Oslo som åpner tidlig hvor man kan ta med seg familien på frokost?
Gjest Ludovie Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Jeg har ikke noe spesifikt tips, men jeg ville dratt på et hotell og spist hotellfrokost. Så å si alle hoteller lar en spise frokost mot betaling, selv om man ikke bor på hotellet. Det lønner seg selvfølgelig å ringe på forhånd, slik at man er sikker på at det aktuelle hotellet faktisk tillater at folk som ikke bor der kan spise frokost der.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Jeg har ikke noe spesifikt tips, men jeg ville dratt på et hotell og spist hotellfrokost. Så å si alle hoteller lar en spise frokost mot betaling, selv om man ikke bor på hotellet. Det lønner seg selvfølgelig å ringe på forhånd, slik at man er sikker på at det aktuelle hotellet faktisk tillater at folk som ikke bor der kan spise frokost der. I tillegg må man sjekke hva slags frokost hotellet tilbyr. Et par tørre skiver og svett brunost alá Thon er skikkelig nedtur, og når man skal ha med seg familien ut ønsker man ikke det.
Gjest camia Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Bølgen og Moi åpner 9.00, og lager GODmat! Ligger på briskeby og nydalen ihvertfall!!
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Bølgen og Moi er definitivt stedet (eller stedene ). De serverer god frokost i hyggelige lokaler, og god service. Stas å spise frokost der! Hotellfrokost er IKKE stas, selv ikke Grand sin synes jeg...
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2008 #7 Skrevet 26. desember 2008 Mulig dette er for sent, men på Villa Paradiso (Grünerløkka) serverer de frokost fra 08.00 på hverdagene, 10.00 i helgen. Kjempegod mat og ungene kan boltre seg i kjeller'n.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå