Gå til innhold

Forelsket i en annen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nora_*
Skrevet

Jeg er 25 år,møtte mannen min da jeg var 16, giftet oss da jeg var 22 år. Hadde da vært sammen i 4 år.

Vi har det kjempefint, krangler kanskje litt ofte, men han er Mannen med stor M i mitt liv. Er kjempeforelska, gleder meg til å se ham hver dag og jeg vet han føler det samme.

Men! De siste ukene har jeg hatt forelskelsesfølelse over en i klassen min. Jeg kan innrømme at jeg synes han er kjekk, men når disse "forelskelsesforhekselsene" kommer over meg er han bare til å døøøøø for. Jeg kjenner ikke fyren engang, har snakket med ham på fest og sagt "hei" når vi møtes. Jeg går inn på facebookprofilen hans og bare tenker "åååååh".

Så skjemmes jeg.

Nå drømmer jeg om gamle flammer om natta og er varm inni meg når jeg våkner til tross for at jeg ikke har møtt dem på mange år.

Er dette normalt? Jeg kunne aldri vært utro og jeg blir lei meg når jeg får disse følelsene. Er det sånn fordi jeg innerst inne savner leken og flørten? Det er så vondt å være dødsforelska i en jeg jo ikke kjenner. Det er jo ikke ordentlig forelskelse engang!

Jeg vil BARE ha mannen min derfor er det så trist at dette skjer. Om han hadde hatt det slik hadde jeg blitt knust.

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt skjer hele tida. Man kan ikke styre følelser og heller ikke sette ord på det siden det bare er du som føler det du føle. Uansett, sånt må du bare regne med vil dukke opp fra tid til annen. Det som betyr noe er jo om du velger å handle ut fra disse følelsene. Det du bør gjøre er å suck it up, så forsvinner det sannsynligvis av seg selv :)

Skrevet

Helt enig i gjesten over. Det kan kanskje være litt ekkelt med slike følelser, men jeg tror det er noe de fleste opplever fra tid til annen, at man blir litt betatt av en annen. Det kan godt hende at det har en sammenheng med at du møtte din kjære da du var såpass ung, at du ikke har så mye erfaring med andre gutter. (Antar jeg...). Men så lenge du elsker ham og ikke har tenkt å gjøre noe med det, synes jeg ikke du skal føle deg fæl av den grunn. Selv om vi elsker en person, gjør det jo ikke til at vi blir blinde. Vi ser jo gutter/menn som vi synes er fine osv. Og det gjør mannfolka også.

Og slik som gjest sier, bare suck it up, så går det nok over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...