Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 lurer på hva dame her skal ha på seg på julaften? sliter sånn med å finne et passende antrekk, både for julaften, 1.- og 2. dag...
Gjest Miley Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Samme kjolen som jeg brukte på julebordet med jobben.
Gjest Tigress Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Eg skal ha ein genserkjole i ull både julaften og førstedagen, og kan hende til og med annandagen. Eg likar ikkje å fryse...
Cuba Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Eg skal ha ein genserkjole i ull både julaften og førstedagen, og kan hende til og med annandagen. Eg likar ikkje å fryse... Heldig du er som klarer å ha på deg ull!! Jeg skal ha på meg samme kjolen jeg brukte på julebordet.. Bruker den sikkert 1. juledag også. 2. juledag har vi vel egentlig ingen planer enda..
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Olabukse og en skjorte. Første juledag skal vi ikke noe og da tar jeg sikkert på meg det samme når vi skal bort andre juledag.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 Jeg synes olabukse på julaften hørtes litt stusslig ut... Jeg tar på meg bunad, jeg, som jeg har på når vi spiser. Ofte trekker jeg inn i en lettere kjole før vi skal åpne pakker, men jeg blir veldig høytidsstemt i bunad, og det er hyggelig å kunne bruke den!
MissStiles Skrevet 22. desember 2008 #7 Skrevet 22. desember 2008 Jeg har ikke besemt meg enda.. Det blir nok kjole eller skjørt m/topp. Kanskje kjolen fra julebordet. hm..
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #8 Skrevet 22. desember 2008 Det blir vel ei joggebukse og ei t-skjorte tenker jeg. Jeg er alene og ser ikke på julaften som en annerledes dag enn de andre.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #10 Skrevet 22. desember 2008 Rød overdel med svarte detaljer og blonder kjøpt i London og svart skjørt eller bukse. Hvis ikke, svart kjole med roser, som er fin, fin, fin.
IrmaAdele Skrevet 22. desember 2008 #11 Skrevet 22. desember 2008 En kjole som byner å bli et par år gammel nå. Men er lenge siden jeg har brukt den, kjører heller ny kjole på nyttårsaften. Kjolen jeg skal bruke på julaften er stroppløs, går til knærne og er blå og sort:D
Transe Skrevet 23. desember 2008 #12 Skrevet 23. desember 2008 Skal ha på en rød kjole med god vidde og kappe nederst på skjørtet,Den har lange ermer i florlett stoff, et stoff som er ytterste laget på kjolen ellers. Har ike bestemt resten av julen, tar det som det kommer, men bruker å bli mye kjole i julen.
angeleyes Skrevet 23. desember 2008 #13 Skrevet 23. desember 2008 Jeg skal ha på meg en sort knelang kjole som er stroppeløs. Har med en sort, kort jakke som jeg kan ta på hvis det blir kaldt. Mulig jeg tar på den samme 1. juledag. Jeg har ikke helt bestemt meg ennå. Resten av jula har vi foreløpig ingen planer.
Gjest Søtapøta Skrevet 23. desember 2008 #14 Skrevet 23. desember 2008 Først blir det nok kosebuksa og en singlet, og etterpå blir det pysj! Både foreldrene mine, jeg, og mannen min har jobber hvor vi er mye i strenge klær, så alle fridager og feiringer betyr løs og ledig for oss. Middag og gavestyr blir ordnet i koseklær, og etterpå skal vi hjem, sette oss i sofaen med pysj på og se filmer! I dag derimot skal jeg på vennemiddag, og da pynter jeg meg jo. Og da blir det denne eller denne. Får ikke helt bestemt meg!
FrizzleSizzle Skrevet 23. desember 2008 #15 Skrevet 23. desember 2008 Julaften tar jeg en gyllengrønn (?) kort kjole i en slags bomullsstrikk. Kanskje også i selskap 4. dag. Nyttårsaften noe mer svart og sexy. 1. dag har jeg ikke tenkt på å ha på meg noe fint. Jeg ser de fokuserer mye på behagelig bomullsundertøy, morgenkåper, pysjamaser og tøfler i butikkene, det er vel meningen man skal kle seg slik på daffedagene, da. Det frister litt. + treningstøy seff
Suzy Skrevet 23. desember 2008 #16 Skrevet 23. desember 2008 En penkjole av en eller annen sort - det kommer an på hva jeg føler for når dagen er der. Jeg liker å pynte meg til jul.
Rosalie Skrevet 23. desember 2008 #17 Skrevet 23. desember 2008 På julaften blir det årets julekjole. Også brukt på to julebord, skal brukes nyttårsarften og i påskebryllup. 1. dagen blir daffeklær, for da skal vi jo bare daffe oss innendørs uansett, og eventuelle juleselskaper blir det strikkekjole og strømper eller skjørt og cardigan.
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #18 Skrevet 23. desember 2008 Jeg skal ha på meg samme julekjolen som jeg brukte på julebordet. Den er svart og knelang. Dessuten svarte strømpebukser og finsko, og en gullfarget bolero + øredobber. Liker å pynte meg litt på julaften, å gå rundt i joggebukser kan jeg gjøre ellers i helgene. Det er jo bare jul en gang i året!!
Teriyaki Skrevet 23. desember 2008 #19 Skrevet 23. desember 2008 Skal ha på meg en rød kjole med "hengehals". Veldig tynt stoff, så må nok stryke den siden den har ligget i skapet helt siden jeg kjøpte den.
Furstina Skrevet 23. desember 2008 #20 Skrevet 23. desember 2008 Till lunchen hos min mamma blir det nog bara en vanlig tröja och jeansen jag har på mig nu - de måste nämligen i tvätten direkt när vi kommer hem pga katthår och allergi i familjen. Hemma blir det kanske en kjol som är lite silver-brun och glansig i tyget och någon topp till det. Kanske en stickad tight topp? Det får jag se i morgon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå