Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så lei!! Jeg har ekstremt tørr hud som også er veldig sensibel... og jeg finner ALDRI den ultimate fuktighetskremen.

Nå skjedde det igjen... ble stående på et parfymeri på majorstua og forklare hva jeg skulle ha og opplevde å ikke bli trodd "kunne jo umulig ha så tørr hud jeg som ikke var over 30 engang"

Til slutt endte jeg opp med å kjøpe en krem fra Chanel som skulle være det mest fantastiske for tørr og sensibel hud. Jeg har reagert på Chanel sine produkter før, men ifølge damen skulle dette være "den ultimate kremen" for min hudtype og jeg kom IKKE til å reagere.

Hva skjer... jeg kan skrelle av det øverste hudlaget. Og ikke bare første dagen (døde hudceller) - hver gang jeg har den på.

Kan ikke skjønne at det skal være sånn?!!! Det er jo helt umulig å legge en pen make up når huden "løsner" etter 10 minutter.

Blir rød, sår, sår i øynene...og ikke minst sur!!!

grrrrr

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Gå på apoteket å kjøp Apobase eller Locobase. Dette er fete kremer som jeg bruker mye.

Hvis du har ekstrem tørr hun kan du også prøve Loco-Base repair som er enda fetere.

Her er nettsidene for disse produktene:

Locobase repair

Locobase

Apobase

Lykke til

Skrevet

Dette høres akkurat ut som min hudtype.....finner aldri den rette kremen!!Sensitiv,tørr,fet,rød,stram,varm,kviser..........veldig plagsom hudtype:-(

Skrevet

Har dessverre ikke noe konkret tips til deg, annet enn at den kremen hadde jeg klaget på; du beskrev ditt problem og kremen du fikk passet ikke til deg.

Men det kan hende at kremen passer bedre til deg når det øverste hudlaget har ramlet av? Hvis ikke er det bare å returnere og få pengene tilbake eller en annen krem. Liker forresten godt Hydrazen for ekstra tørr hud.

Gå til hudpleier, hun ser om du har tørr hud som trenger fett eller bare fuktfattig hud som trenger fuktighet. Hudpleieren kan også gi tips til kremer som passer, pluss du får prøver først.

Gjest Gjesta
Skrevet

jeg har veldig tørr hud..og har tidligere bare kunne bruke vaeline intensive care i ansiktet...

men jeg prøve shiseido "the skincare ...enriched.." den fungerer veldig fint for meg..

kanskje parfymeriet har vareprøve til deg...så slippe du bruke masse penger på en slik dyr krem senere?

Skrevet

...og av nettopp slike grunner (meg selv og ungene) lager jeg kremene mine selv....Jeg får et naturprodukt, jeg kan tilpasse det min egen hud og jeg vet hva jeg får......

Men de kremene fra apoteket vil jeg heller anbefale framfor dyre kremer kjøpt på parfymeri....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...