Gjest Miley Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Katten har spist på i.d kostene mine, så de er blitt stive av kattesikkel. På hvilken måte kan jeg vaske dem? Shampo, intimsåpe, zalo?? Ser det er egen shampo til disse, men jeg har ikke råd eller mulighet til å få tak i denne nå. Noen tips?
Gjest utlogget-venus Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Jeg bruker å vaske mine i Milo eller shampoo.
hufsa! Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Ligger en tråd her om detta,mener de bruker shampo og balsam ;-)
Rexina Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Fikk høre av en dame som jobbet for MAC at hvis du vasker de med balsam vil det legge seg som et lag utenpå kostene så kosten ikke tar til seg produkt så godt. Pleier selv å bare bruke shampoo og det funker fint:)
mari4ever Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Fikk høre av en dame som jobbet for MAC at hvis du vasker de med balsam vil det legge seg som et lag utenpå kostene så kosten ikke tar til seg produkt så godt. Pleier selv å bare bruke shampoo og det funker fint:) Hørte dette jeg også fra selveste Jan Thomas når jeg jobbet med han;) Godt tips er og vaske den hver måned med en liten dæsj med Zalo. får vekk alle bakterier og er mye bedre enn sjampo synes jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå