Gå til innhold

Flytting av kattekassen

Anbefalte innlegg

Gjest virvelvind
Skrevet

Jeg har to nurk som har rukket å blitt 6 mnd gamle, problemet er at kattekassen ble plassert på kjøkkenet av han jeg deler leiligheten med, men jeg liker absolutt ikke å ha den der. Så det jeg lurer på er hvordan jeg går frem når jeg skal flytte den slik at de ikke blir så altfor forvirret, eller om det vil bli et problem i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge de ser hvor den er blitt flyttet så går det greit. Jeg flyttet doen til mine fra soverommet til badet uten at det ble noen reaksjon på det. De er mye på badet så de så den jo.

Skrevet

Det har ikke vært noe problem for oss heller når vi har flyttet den :) Jeg har bare tatt med kattene og satt de i kassen etter jeg har flyttet den, slik at jeg er sikker på at de vet hvor den er :)

Skrevet

Vi flyttet masse på kassen i forbindelse med oppussing av kjøkkenet nå. Kassen sto både i gangen og stua i perioder, og både minstepus på 5 måneder og moren gikk på den uten problemer samme hvor den sto.

Skrevet

Jeg viste dem også hvor den var da jeg flyttet den fra stua til vaskerommet. Ikke noe problem. Våre er 6 mndr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...