Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Hvor ofte kjøper du Flax-lodd, og hvor ofte vinner du eller hvor mye har du vunnet? Bare litt nyskjerrig.
FrizzleSizzle Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Jeg vinner 50 kr nesten hver gang jeg kjøper. Det gjør jeg når jeg kommer på det, kanskje 2. hver måned, og da får jeg to nye lodd for gevinsten helt til jeg ikke vinner noe mer og så går det et par mnd før jeg kommer på å kjøpe igjen.
The Kitten Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Jeg kjøper aldri flax-lodd selv, og vinner ca 50 kr på halvparten av de jeg får.
angeleyes Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Jeg har aldri selv kjøpt flax-lodd, men får det i gave omtrent hver jul. Det meste jeg har vunnet er 250 kr. Vanligvis vinner jeg ingenting.
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 Dere som vinner 50 kr hver gang eller halvparten av gangene må ha utrolig flaks. Er det ikke hvert åttende lodd eller noe som har gevinst? Og de fleste er på 25 kroner. Flaxloddsalg må forresten være lukrativt for norsk tipping. For nesten alle som vinner (får jeg inntrykk av) kjøper nye lodd, helt til de taper
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Ja, vinner man er man jo i "siget" .. :D
Fortunatus Skrevet 23. desember 2008 #7 Skrevet 23. desember 2008 Man skal vel finne på hvert tredje eller fjerde lodd? Og ettersom Norsk Tipping har halvparten av inntektene som gevinster, så "gir" de omtrent tilbake halvparten, derfor skal man vinne omtrent halvparten i det lange løp. Men jeg kjøper aldri flaxlodd..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå