Minni-Mus Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Hvilket merke er å anebfale på eksterte harddisker??? Tenkte å få kjøpt en liten ekstragave til mannen, han har en LACIE 250GB fra før av, men den er full.... Er Maxtor og Iomega gode merker?
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Hvilket merke er å anebfale på eksterte harddisker??? Tenkte å få kjøpt en liten ekstragave til mannen, han har en LACIE 250GB fra før av, men den er full.... Er Maxtor og Iomega gode merker? De er sikkert helt ok....tror ikke det er så stor forskjell på dem. Har en western digital lifebook(?). Den er også bra.
HanSomMistetAlt Skrevet 24. desember 2008 #3 Skrevet 24. desember 2008 WD (western digital) er det beste du får. har ikke hørt om de andre, men mange bra på markedet idag:)
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 Jeg personlig etter å ha eid 3 WD ekstern harddisker, som alle måtte sendes tilbake fordi de ble ødelagt av det minste kakk, har nå fått meg en maxtor som ligger flatt. Den har holdt i 6mnd nå! (de andre 2-3mnd, så krasj) Så. WD har fantastiske harddisker, men ikke ekstern harddisker etter min erfaring..
Gjest Heloise Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 (endret) Jeg har LaCie eksterne harddisker, fornøyd med dem (har 2 av samme) Denne typen : http://www.digitalimpuls.no/aspx/produkt/p...aspx?plid=23248 Endret 26. desember 2008 av Heloise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå