Løpegutt Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 (endret) For ca en måned siden farget jeg håret kullsvart. Hadde fra før av en mørk\brun blondfarge (Min naturlige farge) Nå begynner jeg å få ettervekst og det synest ganske godt gjennom det svarte. Noen som har ideer til hvordan jeg enkelt kan farge etterveksten? Kan jeg eventuelt farge håret mens jeg dusjer? Hvilket produkt bør jeg da bruke? Endret 22. desember 2008 av Løpegutt
Gjest svanungen Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 For ca en måned siden farget jeg håret kullsvart. Hadde fra før av en mørk\brun blondfarge (Min naturlige farge) Nå begynner jeg å få ettervekst og det synest ganske godt gjennom det svarte. Noen som har ideer til hvordan jeg enkelt kan farge etterveksten? Kan jeg eventuelt farge håret mens jeg dusjer? Hvilket produkt bør jeg da bruke? Vil tro du kan farge håret selv, men gjør det FØR du går i dusjen. Fargen skal gjerne virke rundt 30 minutter før den skyldes ut...
Løpegutt Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2008 Er det et spesielt produkt jeg bruker for ettervekst? Eller skal jeg bare bruke vanlig farge som jeg farger hele håret med? Beklager de teite spørsmålene Jeg er litt ny på dette
hufsa! Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Heia du burde kjøpe samme som du har brukt fra før, og kun ta i etterveksten om du klarer det ;-))
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Det pleier å være beskrevet i bruksanvisningen. Men du tar vanlig hårfarge. Normalt så er det at du har farge i etterveksten i 20 min, og i hele håret de siste ti minuttene. Deretter skylle og så ta i sånn balsam ting som følger med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå