Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Er 5 dager på overtid i dag,ingen TR. Har tatt to tester,en på kvelden og en nå i dag tidlig begge to var negative... Har aldri gått over tiden,alltid landa på 28 dager.. Har ømme bryster og en brennende følelse i korsryggen, og det har kjent ut som om TR skulle ha kommet i over en uke nå. Sjønner ingenting jeg nå, er det flere som har opplevd at det kan gå mange dager før man evt får en positiv test? Tok CB +/- testen 2 pk og man kan se en negativ strek på begge to før de er brukt, kansje de ikke fungerer da? Er kansje den digitale bedre?
NemoLinn Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Er 5 dager på overtid i dag,ingen TR. Har tatt to tester,en på kvelden og en nå i dag tidlig begge to var negative... Har aldri gått over tiden,alltid landa på 28 dager.. Har ømme bryster og en brennende følelse i korsryggen, og det har kjent ut som om TR skulle ha kommet i over en uke nå. Sjønner ingenting jeg nå, er det flere som har opplevd at det kan gå mange dager før man evt får en positiv test? Tok CB +/- testen 2 pk og man kan se en negativ strek på begge to før de er brukt, kansje de ikke fungerer da? Er kansje den digitale bedre? Noen tester ikke positiv før de har gått en uke over tiden. Veldig forskjellig fra dame til dame. Den digitale vil kunne gi deg svar på en "lettere" måte for å lese gravid eller ikke gravid er enklere enn å skulle prøve å tyden en strek som kommer og danner et kryss hvis den er positiv. Men jeg skjønte ikke helt at du mente at testene du brukte hadde en strek i fra før. Begge feltene skal jo være blanke hvis jeg husker riktig. Det lille vindue får du strek hvis du har utført testen riktig, og så kommer det enten en strek eller to i testvinduet som du må lese av for å få svaret.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 ja men de hadde begge svak strek i "gravid" vinduet før jeg tok en... Var tilbake på apoteket istad og da fikk jeg to nye for det var en feil på de,så da får jeg prøve på igjen i mårra :-)
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 trådestarter: tatt ny test? gravid? Jeg har det akkurat som deg og begynner å lure litt nå..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Legen fortalte meg at det kan gå opptil 3 uker eller noe i nærheten av det før man kan få positiv test både urinprøve og blodprøve. Så tenker du kan prøve å teste deg igjen opptil en uke over tiden, om ikke noen dager mer:-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå