Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er vår første jul, så dette blir den første julegaven vi kjøper til hverandre. Han sier at han bryr seg mest om at tanken teller, men da må den virelig telle. Er også i mot å skrive "ønskeliste", for han føler det er som å bytte penger.

Han hadde akkurat bursdag, så da måtte jeg vri hjernen for bursdagsgaven, men jeg klarte meg.

Poenget mitt er, en veldig personlig julegave- men jeg trenger litt hint slik at jeg kan finne noe jeg ikke har tenkt på enda... begynner å bli litt kort tid igjen nå..

Ps! takk for hjelpen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er prisklassen?

Hva med å gå innom din/hans/deres favorittrestaurant og kjøpe gavekort? Eller lage et gavekort selv hvor du inviterer han på romantisk middag, og legger ved en flaske vin f.eks?

En fin og god morgenkåpe. Varme tøfler.

Male to knagger med deres navn på til å ha i gangen/på badet.

Personlige gaver er ikke så lett når du har "kort tid igjen"... Lage cd med favorittmusikken hans? Kjøpe en serie på dvd han liker eller kanskje ikke har sett ennå.

Kurv med oster, kjeks, vin/annen drikke, en film dere kan se sammen, yndlingsgodiset hans... for en kosekveld sammen?

Skrevet

Gode tips du hadde! prisklassen tenkte jeg mellom 1000-2000 kr

Skrevet

Hvis dere bor sammen kan du jo stikke innom et sted som produserer skilt, og få gravert inn navnene deres på et dørskilt feks. Andre forslag er en bok, flaske vin, samt favorittkaffen/sjokoladen/dusjsåpa etc hans. Ellers liker han kanskje å få klær, mp3 spiller, DVDer, musikk, er han et friluftsmenneske kan kanskje en gravert kniv eller kopp være noe, liker han å lage mat så kjøp han en skikkelig god kokkekniv, har han andre hobbyer du kan bidra med noe til? Det beste er om du kan finne noe som viser at du vet hva han liker, men som han ikke har den fjerneste anelse om at du kunne finne på å kjøpe til han :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...