Gå til innhold

HJELP! Hva i all verden skal jeg gi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ferdig med alle julegaver for noen uker siden, men EN gave gjenstår og den er sånn noenlunde umulig!

Min nevø, 19 år. Vil ikke kjøpe klær, boxere o.l da jeg vet at han får det fra så og si alle andre på min side av familien.

Han er data-type, liker musikk som Metallica, Maiden og denslags, men jeg tror han har det aller meste. Dessuten er han glad i friluftsliv, men ikke type fiske & jakt.

Jeg tenker å kjøpe enten en DVD, og da ikke film, men heller noen humor-greier (vet han liker type M, pondus, Rocky ... i fjor kjøpte jeg Life of Brian til ham og den digget han).

Ser at Ut i vår hage finnes på DVD. Har ikke sett mye av den serien selv, men tenker at den humoren kan være noe for ham, men er det rart å kjøpe det til en 19-åring? (har ikke lyst å bli hun 40 år gamle tanten som kjøper rare gaver)

Eller hva med en DVD med konsertopptak med et av favorittbandene? Er det teit?

Noen som har noen tips? Prisklasse: sånn ca 200 kroner.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Er ferdig med alle julegaver for noen uker siden, men EN gave gjenstår og den er sånn noenlunde umulig!

Min nevø, 19 år. Vil ikke kjøpe klær, boxere o.l da jeg vet at han får det fra så og si alle andre på min side av familien.

Han er data-type, liker musikk som Metallica, Maiden og denslags, men jeg tror han har det aller meste. Dessuten er han glad i friluftsliv, men ikke type fiske & jakt.

Jeg tenker å kjøpe enten en DVD, og da ikke film, men heller noen humor-greier (vet han liker type M, pondus, Rocky ... i fjor kjøpte jeg Life of Brian til ham og den digget han).

Ser at Ut i vår hage finnes på DVD. Har ikke sett mye av den serien selv, men tenker at den humoren kan være noe for ham, men er det rart å kjøpe det til en 19-åring? (har ikke lyst å bli hun 40 år gamle tanten som kjøper rare gaver)

Eller hva med en DVD med konsertopptak med et av favorittbandene? Er det teit?

Noen som har noen tips? Prisklasse: sånn ca 200 kroner.

hva med en gavepakke med parfyme el.l, eller et gavekort på cdon.com(tror de har gavekort for bruk i sin nettbutikk. Likeså er en Bjørn Borg boxer en fin gave i mine øyne da!

Skrevet

Bjørn Borg funker fint til en 19-åring skulle jeg tro ja! :enig:

Ellers er jo gavekort i butikker der han kan kjøpe cder eller dvder bra, som Platekompaniet eller Free Record Shop eller noe i den duren. Da kan han jo kjøpe akkurat det han har lyst på.

Skrevet

"Uti vår hage" er jo en god idé det, da. Eventuelt noe annet i samme gate hva humor angår. Eller "Torsdagsklubben best of". Eventuelt en serie på dvd? "The Wire" er utrolig bra! (Og guttete.) Eller "Little Brittain". Moro.

Alternativt kan du kjøpe gavekort. Går det an å få tak i gavekort på iStore f.eks.?

Hmm... Gutter i den alderen er umulig nærmest. Med mindre man vet nøyaktige ting eller hva slags hobbier de har. Noen gutter på den alderen driver med sport, andre med data osv.

Gamle slagere er jo parfyme, deo, hårprodukter... Bok. Et kult smykke. Glad i friluftsliv? Lommekniv? Usb-lagringsdings. Trådløs mus eller annet datastæsj han kanskje ikke har fra før.

Kortstokk med nakne damer på? Hahaha. :P

Abonnement på et blad/avis han kan ha interesse av?

Nå gikk jeg tom..

Skrevet

Takk for tips! Alt hjelper, kjenner hjernen min begynner å våkne!

Tusen takk!

Skrevet

Synes Uti vår hage hørtes ut som en god idé jeg! Hvis du skal kjøpe gavekort så pass på hvor du kjøper de hen! Platekompaniet og CDon.com er bra, men jeg selv har slitt sånn med å bruke gavekort på Free Record Shop hvert år, fordi jeg aldri finner noe jeg liker der (butikken er vel lagt ned uansett?). Men ja, Uti vår hage og andre humorserier / kultfilmer er bra. Vet ikke helt hvor fan han er av konsertdvd'er, hvis han er det så er jo det bra. Jeg selv gidder nesten aldri å se på konsertopptak lenger.

PS. Metallica har gitt ut en veldig bra dvd som heter "Some Kind of Monster", en dokumentar, i tillegg til en konsertdvd som heter "Cunning Stunts". De har også noen bra biografier. Hvis han liker Mötley Crüe så har de en selvbiografi som heter "The Dirt" som også er veldig bra. Hvis han ikke har noen av dette fra før selvfølgelig.

Skrevet

Hvis han liker friluftsliv, diverse utstyr, kanskje? Hvis ikke, så ville jeg kjøpt en DVD. Den kan man alltid bytte. Ikke noe galt i det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...