Gjest Gjest_Anni_* Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Har datet en kar i 6-7 uker. Var bra i starten, møttes en gang i uken og en ukedag..Hadde det veldig koselig de gangene vi så hverandre. De siste ukene har det vært litt forvirring og usikkerhet på hva som egentlig skjer med oss. Vi hadde en liten samtale der vi "ble enige" om å henge mer sammen og bli kjent, for begge liker hverandre. Er såå usikker på om vi skal kjøpe gave til hverandre. Vi har ikke blitt enige om noe. Dersom jeg får noe av han blir det litt pinlig og ikke ha noe å gi tilbake. Ut i fra situasjonen mener jeg det er han som bør bevise noe ovenfor meg, da han har skuffet meg et par ganger i løpet v tiden (brytt avtaler, lat være å kontakte meg i flere dager osv) Han er i starten av 30-årene. Hva kan jeg i såfall kjøpe som ikke er så dyrt, men samtidig er koselig å få?
lulle Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Tror nok jeg hadde kjøpt inn en liten ting og hatt liggende i tilfelle han gir noe til deg. Sålenge forholdet er såpass uklart hadde jeg ikke vært førstemann til å gi....
Gjest Gjest_Anni_* Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Tror nok jeg hadde kjøpt inn en liten ting og hatt liggende i tilfelle han gir noe til deg. Sålenge forholdet er såpass uklart hadde jeg ikke vært førstemann til å gi.... Hva skal jeg kjøpe da? Syns det er så vanskelig å vite.. Klær kan jo være litt skummelt, med tanke på str og smak.. Vil jo egentlig kjøpe noe som er litt koselig.. Forslag?
attegløyma Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Eg hadde kjøpt ei oppleving. Til dømes gavekort på kino, og lagt ved eit kort om at eg gjerne blir med på ein film han vel el.l. Og dersom han ikkje gir deg nåke, er jo det noko du kan bruke sjølv seinare.
Kyllingwok Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Eg hadde kjøpt ei oppleving. Til dømes gavekort på kino, og lagt ved eit kort om at eg gjerne blir med på ein film han vel el.l. Og dersom han ikkje gir deg nåke, er jo det noko du kan bruke sjølv seinare. God idè!
Pokahonta Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 Eller en vinflaske eller cava flaske. Kan du drikke selv om du aldri får noen gave
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå