Marihiha Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Når er det "akseptert" og "greit" å bli sammen med en ny etter et brudd med en samboer over 3 år?
Gjest Gjestina Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Når du møter et menneske som har de kvalitetene du ønsker deg hos en partner, og du blir forelsket.
Marinella Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Når du føler deg klar, rett og slett.
Jade Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Og du har sagt klart i fra til din eks at det ikke er noe sjangs for at dere blir sammen igjen. At det absolutt ikke er noe håp. Jeg har sett eksempler på menn/kvinner som slår opp, men samtidig holder eksen på pinebenken med usanne grunner til at de slo opp, og "jeg er ikke klar for et forhold akkurat nå, men hvis.... da hadde det vært du...", "at hvis ting hadde vært annerledes...", "kanskje en gang....", "savner det vi hadde" og andre sleipe løgner. Sånn tilfelle de ikke finner noe annet, går jeg utifra. Og plutselig utifra det blå, så har de fått ny dame/type, og eksen har blitt helt knust (enda en gang). Så sørg for at forrige forhold er 100% avsluttet (det innebærer også at "alle" i omgangskretsen vet at det er slutt (Men hvis han nekter å fortelle mora hans at det er slutt, får det bli hans problem)). Og når du finner en du blir forelsket i og ønsker å være sammen med, så mener ihvertfall jeg at du må få gå videre. Hvis du fortsatt har god kontakt med eksen, så ville jeg fortalt det til han som en av de første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå