Store My Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Jeg har tenkt å bytte dyrlege, og lurer på hvem jeg skal velge i Trondheim? og ikke minst hvorfor.. har katt, skal få hund. Blir førstegangs eier av hund så trenger noen jeg føler jeg kan snakke med, og som er proffe og vet hva de holder på med.
Pjukset Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Jeg har tenkt å bytte dyrlege, og lurer på hvem jeg skal velge i Trondheim? og ikke minst hvorfor.. har katt, skal få hund. Blir førstegangs eier av hund så trenger noen jeg føler jeg kan snakke med, og som er proffe og vet hva de holder på med. Jeg husker ikke hele navnet, men Harald på Strinda dyreklinikk skal være veldig dyktig med smådyr.
Store My Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2008 Jeg husker ikke hele navnet, men Harald på Strinda dyreklinikk skal være veldig dyktig med smådyr. det er den jeg har tenkt å bytte fra.. hehe.
Pjukset Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 det er den jeg har tenkt å bytte fra.. hehe. oooops Jeg har kun erfaring med han fra hest, uten at jeg skal si noe mer om det Trodde dog han var flink med smådyr. Hm, nei da vet jeg ikke, ta et søk på gulesider?
Store My Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2008 oooops Jeg har kun erfaring med han fra hest, uten at jeg skal si noe mer om det Trodde dog han var flink med smådyr. Hm, nei da vet jeg ikke, ta et søk på gulesider? Jeg har ingen problemer med å tro at han er flink, jeg bare liker meg ikke så godt på akkurat den dyreklinikken.. og jeg har jo funnet mange forskjellige vetrinærer rundt omkring i Trondheim, har bare lyst til å høre hva slags erfaringer folk har. så har man i alle fall et lite utgangspunkt.
Julie Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 Har god erfaring med Trondheim dyrehospital på Tunga. Har ellers også hørt en del bra om Heimdal dyreklinikk (tror de heter det). Hørt mindre bra om Trøndelag dyreklinikk (et steinkast fra Skovgårdkrysset). -Julie
Store My Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. desember 2008 Har god erfaring med Trondheim dyrehospital på Tunga. Har ellers også hørt en del bra om Heimdal dyreklinikk (tror de heter det). Hørt mindre bra om Trøndelag dyreklinikk (et steinkast fra Skovgårdkrysset). -Julie å? hva har du hørt om Trøndelag dyreklinikk? Takk for tips. Jeg har også godt inntrykk av Heimdal dyreklinikk og det til tross for at jeg bare har vært der én gang (for å avlive katt som ble overkjørt).
suzie Skrevet 22. desember 2008 #8 Skrevet 22. desember 2008 En snartur innom Trøndelag dyreklinikk gjorde at vi ikke går tilbake dit (den rett ved skovgård). Der var det dyrt og dårlig, og vi ble møtt med noen forferdelige fordommer. Kjører nå betraktelig lenger for å komme oss til Byåsen dyreklinikk som vi er fonøyd med.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #9 Skrevet 22. desember 2008 Vi er fornøyd med Heimdal dyreklinikk, men har bare erfaring med rutineinngrep/vaksiner/småbehandling av katt derfra. Uansett; hyggelig og relativt bra priser. Har også en onkel med jakthunder som har brukt denne klinikken i mange år og såvidt jeg vet er godt fornøyd.
Gjest Revenka Skrevet 22. desember 2008 #10 Skrevet 22. desember 2008 Vi har erfaring med Trondheim dyreklinikk og med Heimdal. Syns heimdal var best. Vi fikk veldig god servise på Heimdal og de fant ut av hva som feilet ham. På Trondheim var det litt ymse. Hun som startet det (Anne Mette) er veldig flink men det er ikke alltid vi fikk henne.
Store My Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. desember 2008 Tusen takk for tips! Man må jo selvfølgelig danne seg sin egen mening, men sannsynligheten for klaff er jo større på plasser mange er fornøyde med.
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #12 Skrevet 22. desember 2008 Nå er dette ikke et tips, men jeg har generelt dårlig erfaring med dyrleger som har hovedfokus på hest/ku men alikevel jobber på en dyreklinikk. Jeg opplevde både at et kastrering gikk feil (de knøyt ikke trådene godt nok sammen så han begynte å blø og måtte inn igjen) og marsvinet mitt fikk feil medisin.
Frey Skrevet 22. desember 2008 #13 Skrevet 22. desember 2008 Jeg holder meg til Trondheim Dyrehospital. Hvis det er noe småtteri spiller det ikke så stor rolle om jeg drar på avdelingen på Tunga eller Heimdal, men er det noe mer avansert så sørger ejg for å dra til Anne Mette eller Vivian. Det er bare å spørre når man ringer det, hvem sm er hvor til forskjellige tider og få satt opp time hos den man foretrekker. På Trondheim var det litt ymse. Hun som startet det (Anne Mette) er veldig flink men det er ikke alltid vi fikk henne. Hun er der bare deltid fordi hun driver og videreutdanner seg. De to jeg styrer unna er Byåsen Dyreklinikk og Trøndelag Dyrehospital.
Store My Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 22. desember 2008 De to jeg styrer unna er Byåsen Dyreklinikk og Trøndelag Dyrehospital. hvorfor?
Frey Skrevet 22. desember 2008 #15 Skrevet 22. desember 2008 Byåsen Dyreklinikk diagnostiserte en av valpene mine med øyekatarr. At hun i tillegg etterhvert hadde byller rundt munnen og betente slimhinner rundt øyne og kjønnsorganer slik at hun hadde problemer med å både spise og gå/sitte endret ikke behandlingen. Valpen hadde valpefurunkulose og det var like før hun måtte avlives fordi hun fikk sen behandling. Hun måtte både opereres og gå på kortison og antibiotika over lengre periode. Dette ble diagnostisert av Anne Mette på Trondheim Dyrehospital. At jeg holder meg unna Trøndelag Dyrehospital er basert på andres erfaringer med dyr og middelmådig behandling.
Julie Skrevet 22. desember 2008 #16 Skrevet 22. desember 2008 I fht. Trøndelag dyreklinikk har jeg ganske enkelt hørt at de ikke er faglig gode (nok) kontra andre dyreklinikker i byen. Vel og merke er dette noe jeg har hørt - har aldri vært der. Julie
la Flaca Skrevet 22. desember 2008 #17 Skrevet 22. desember 2008 Syns både Kathrin og Snøfugl hos Heimdal dyreklinikk er veldig flinke. Grundige og erfarne, og genuint interessert i at dyrene skal ha det bra. Har opplevd mange ganger at de ikke fakturerer konsultasjoner. Faktisk bare betalt der hvis jeg har fått resept på noe, for da må de skrive rekning. Mulig fordi jeg har vært der en del, men det er uansett en gest jeg ikke forventer eller har opplevd andre steder. Trøndelag dyreklinikk har jeg ikke like god erfaring med. Syns ikke de holder seg oppdaterte nok, og man føler seg ikke alltid godt mottat som kunde.
Gjest Gjest_Maryell_* Skrevet 23. desember 2008 #18 Skrevet 23. desember 2008 Må si meg enig i at Heimdal dyreklinikk er utrolig bra! Sliter med å finne en veterinær som i det hele tatt nærmer seg de i Oslo. De anstrenger seg virkelig for å finne best mulig løsninger.
Gjest hundeeier i trondheim Skrevet 25. desember 2008 #19 Skrevet 25. desember 2008 Vi har svært god erfaring med Heimdal dyreklinikk. Byåsen er vel blant de dyreste (?), og Trondheim Dyrehospital har jeg ymse dårlige erfaringer med, også med Anne Mette som det skrytes av her. Gikk til de ei stund før vi byttet til Heimdal dyreklinikk, og har aldri sett meg tilbake.
Gjest Gjest_trønder_* Skrevet 25. desember 2008 #20 Skrevet 25. desember 2008 Må si meg enig i at Heimdal dyreklinikk er utrolig bra! Sliter med å finne en veterinær som i det hele tatt nærmer seg de i Oslo. De anstrenger seg virkelig for å finne best mulig løsninger. Av alle idiotiske ting å skrive, så er vel dette ialllfall på topp ti.... At absolutt alle veterinærer i Oslo er bedre enn absolutt alle veterinærer i Trondheim er jo latterlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå