Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt everyday minerals enkelt og greit?

Får man kjøpt det i norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke kjøpt EM i Norge,kun over everyday minerals hjemmeside www.everydayminerals.com - noe som for øvrig er helt topp! her kan du bestille en prøvepakke med 3 forskjellige foundations, 1 blush og 1 concealer for at enklere skal finne dine farger.Du betaler kun porto. Og det beste er, du kan bestilkle så mange sånne prøvepakker du vil! Jeg har bestilt 3 prøvepakker, helt til jeg fant ut at medium beige neutral var min farge. I tillegg må du velge dekningsgrad; matte, semi-matte, original glo. Original glo dekker minst,men gir en flott glød - og den passet meg best!

Norges superblogger innen makeup, hilde christina skriver en hel del om EM i sin blogg www.hildechristina.com.

Skrevet
Du får ikke kjøpt EM i Norge,kun over everyday minerals hjemmeside www.everydayminerals.com - noe som for øvrig er helt topp! her kan du bestille en prøvepakke med 3 forskjellige foundations, 1 blush og 1 concealer for at enklere skal finne dine farger.Du betaler kun porto. Og det beste er, du kan bestilkle så mange sånne prøvepakker du vil! Jeg har bestilt 3 prøvepakker, helt til jeg fant ut at medium beige neutral var min farge. I tillegg må du velge dekningsgrad; matte, semi-matte, original glo. Original glo dekker minst,men gir en flott glød - og den passet meg best!

Norges superblogger innen makeup, hilde christina skriver en hel del om EM i sin blogg www.hildechristina.com.

Så smart :) Vet du hvor store de prøvene på øyeskygger er? Hvor lenge de holder?

Skrevet

Så smart :) Vet du hvor store de prøvene på øyeskygger er? Hvor lenge de holder?

[/quote

Prøvene er ikke så store, men de holder ganske lenge. Boksen er ca 3 cm i diameter og 1 cm høy, tror jeg. Det beste er jo at en da får prøvd ut litt forkjellge farger. Er iallefall utrolig fornøyd med sminken :)

Skrevet

Da har jeg bestilt prøvepakke! Blir spennende! Har prøvd mange forskjellige mineral-makeup og investert i naturbørster og foundation fra ID, men det er jo så dyrt! Så hvis dette er like bra og like snilt mot huden min skal jeg virkelig starte å bestille herfra i stedet :-)

Skrevet (endret)

Fant svaret på den flotte sida til Hilly :)

Endret av Årolilja
Skrevet
Så bra denne var!

Måtte bare gi deg litt ros for EM guiden din :)

Takk! :) :) :)

Skrevet
Takk! :) :) :)

you go girl!

er stadig inne og sniker på sida di;)

Skrevet
Wow, føler meg beæret her nå :) Har skrevet en Everyday Minerals ABC som svarer på det aller meste;

http://mote.no/forside/index.php/component...ay-minerals-abc

Har vore inne og lese på sida di. Eg har kjøpt prøvar, men korleis kan eg få best mogeleg resultat slik at eg ser korleis som er best? Må eg då ha ein kost som passar?

Du nemner påføringskostar frå ID Bare Escentuals, kvar får eg kjøpt desse (billegast mogeleg ;) ). Har du ein link, kanskje?

Skrevet

Du kan kjøpe de billig på ebay eller strawberrynet.

Skrevet

^ Jeg ville gått for ID Bare Escentuals` Handy Buki Brush, den er den beste i mine øyne. Maximum coverage brush er også god, men med handy buki kan du velge dekkevne selv, alt fra lett til veldig dekkende :)

Skrevet

Hei Hilly :) Er desse kostane du likar best billegast på Ebay? Kva kjøper du dine for sånn ca?

Skrevet

Bare en liten oppdatering. Jeg har nå fått prøve-pakken og gått med den sminken som passet best i fargen i en hel dag. Og jeg er VELDIG fornøyd! :hoppe:

Den ser veldig naturlig ut, sitter som støpt, og det ser til og med ut som om den tørre vinterhuden min takler sminken uten at den ser skjoldete eller flassete ut etter en dag. Så når jeg har brukt opp ID sminken min skal jeg bestille Everyday Minerals i stedet. Billigere, og like bra eller bedre!

Eneste jeg har å si på den er at den kanskje dekker litt dårlig etter min smak, så jeg kommer til å bestille den varianten som dekker litt bedre enn original glow, eller bestille både concealer og original glow. Og den virker litt mindre drøy enn ID.

Skrevet
Hei Hilly :) Er desse kostane du likar best billegast på Ebay? Kva kjøper du dine for sånn ca?

Alt er billigst på eBay, kjøper dem for rundt 120 kroner.

Har laget en video om makeupkoster btw.

Skrevet
Hva koster frakten fra EM?

Jeg betalte $6,20 (altså litt i overkant av 40 norske kroner) i frakt på min bestilling. Jeg slang med noen øyeskygger og koster i tillegg til gratissettet da, uten at jeg vet om det har noe å si for fraktprisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...