Gå til innhold

bånne eller ikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

skal man bånne jenta når man penetrerer? er det noe regel for dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest virvelvind
Skrevet (endret)

Du burde ikke gjøre det med mindere hun ber om det, det er en ganske grei regel. Dama må vel helst være utrolig kåt (ikke 2-minutter-vors-kåt, nei), like det røfft og helst være ganske dyp for at det skal bli digg for henne.

Endret av virvelvind
Skrevet
og helst være ganske dyp for at det skal bli digg for henne.

Det andre forstod jeg, men dette må du forklare nærmere :)

Gjest virvelvind
Skrevet

Altså hvis han er si 15 cm lang og hun er 10 cm dyp så er det sikkert ikke så digg å få stasen hans presset opp i livmoren (for å sette det litt på spissen) Dette kommer jo selvfølgelig an på størrelsen på utstyret hans og hvor dyp hun eventuellt blir etterhvert mens de holder på. Ikke så veldig nødvendig av meg å ta det med kanskje, men det ble nå med likevell:P

Skrevet
Altså hvis han er si 15 cm lang og hun er 10 cm dyp så er det sikkert ikke så digg å få stasen hans presset opp i livmoren (for å sette det litt på spissen) Dette kommer jo selvfølgelig an på størrelsen på utstyret hans og hvor dyp hun eventuellt blir etterhvert mens de holder på. Ikke så veldig nødvendig av meg å ta det med kanskje, men det ble nå med likevell:P

Men er det ikke det som er bånning? At skjeden ikke kan strekkes vidre, så penisen stopper?

Gjest virvelvind
Skrevet

Jo, forsåvidt. Men hvor dyp hun er avgjør mest sannsynlig hvor hardt han treffer (mener jeg å tro iallefall, er ikke akkurat en ekspert på området:)

Skrevet

Det er ikke godt å bli bånna dersom kvinnen ikke gjør det selv. Var en gang sammen med en med altfor svær pikk i forhold til lille meg og dersom han kom for langt inn, gjorde det vondt og jeg ble kvalm.

Skrevet
Jo, forsåvidt. Men hvor dyp hun er avgjør mest sannsynlig hvor hardt han treffer (mener jeg å tro iallefall, er ikke akkurat en ekspert på området:)

Ok, da skjønner jeg.. :)

Jeg hadde en eks som jeg klarte å bånne, men hun likte det ikke noe særlig, selvom jeg syntes det var deilig å kjenne at jeg fylte henne helt opp og "traff" noe der inne. Man treffer jo indre organer, så jeg tror jenta skal være ganske så innstilt på at "dette gjør godt" for at det faktisk skal gjøre godt.

Skrevet

Jeg liker å bli bånna. Grunnen til det er at jeg jeg liker det røfft, får ikke noe utbytte av at det går sakte.

Men, det er vondt i ettertid å ha blitt bånna. Dvs., jeg pleier ikke å føle smerte i ettertid, men det betyr at da kan jeg ikke penetreres før 2-3 dager etterpå igjen, for da vil det i så fall være smertefullt.

Jeg vil uansett anbefale deg å høre på rådet til hun over her: Spør jentene. Å bånne noen er ikke noe man bare gjør, for det er brutalt for de jentene som får veldig vondt av det. Vi jenter er veldig forskjellige, og må behandles deretter. ;)

Skrevet

Det skal sies at det er de 4 ytterste cm av skjeden som består av mest nerver. Jo lenger inn gutten kommer, jo mindre kjenner en på en måte. ...men det er jo en egen følelse å bli bånna og da - "fill me up"-følelse liksom :) hihi Men personlig foretrekker jeg å bli oppvarma før bånningen setter i gang.

...så var det ute i verden. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...