Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du sammen med, eller hypp på noen som er så vakre at du knapt greier å få dem ut av hodet?

Er en kunde der jeg jobber som er så grenseløst pen at jeg knapt får h*n ut av hode mitt. Liker h*n ikke, men Gud så skjønn h*n er! Vet at h*n har merket jeg ser på, selvom jg prøver så godt jeg kan og la være!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en sånn kunde i min butikk. Han er bare helt nydelig, og jeg klarer nesten ikke å prate med ham:) Han er hyggelig, og ikke klysete, til tross for at han er så vakker.

Skrevet

Kjæresten min er en sånn :) Jeg kan ihvertfall ikke få han ut av hode mitt, :rødme:

Gjest Gjest_sandra_*
Skrevet

I sommer var jeg på kurs med en mann som var så fantastisk vakker at jeg til slutt ikke turde se på ham. Han var akkurat slik jeg ønsker at en mann skal være og da jeg var ungpike tegnet jeg meg akkurat slike menn. Nøyaktig slik! Ble skikkelig betatt og tør innrømme at jeg aldri har møtt en vakrere mann. Han flørtet med meg, men jeg lot som ingenting. Hadde rett og slett ikke kontroll på noe som helst når det gjeldt ham og fant det best i å styre unna. Jeg er gift.

Skrevet

Åh, vakre menn :rødme:

Det er få menn som er vakre, men de få som er det virker ikke til å forstå at de er det. De har sånne vare fine trekke og vakre vakre øyne.

Gjest singel lesbe
Skrevet

Ja, har vært sammen med to damer som var så vakre at det gjorde det utrolig vanskelig å avslutte forholdene (hadde veldig god grunn i begge tilfellene). En tredje slags kjæreste var også usannsynlig pen (hun hadde fått modelltilbud på gata flere ganger...), men hun avslutta hele greia, så da slapp jeg å være svak...

Så ja, kjenner til den der...

Skrevet

Men min erfaring er at de mennene jeg opplever som usannsynlig vakre, så jeg nesten mister pusten, ikke er de samme mennene som andre får den følelsen av. Og omvendt.

Jeg har mange ganger fått helt hakeslepp når jeg skal hilse på den "ufattelig pene" fyren som en venninne har snakka om lenge. Også ser han bare helt vanlig ut i mine øyne :fnise:

Men mannen MIN er selvfølgelig helt objektivt verdens vakreste. :-)

Gjest Gjest_meia_*
Skrevet
Men min erfaring er at de mennene jeg opplever som usannsynlig vakre, så jeg nesten mister pusten, ikke er de samme mennene som andre får den følelsen av. Og omvendt.

Jeg har mange ganger fått helt hakeslepp når jeg skal hilse på den "ufattelig pene" fyren som en venninne har snakka om lenge. Også ser han bare helt vanlig ut i mine øyne :fnise:

Men mannen MIN er selvfølgelig helt objektivt verdens vakreste. :-)

Nei heldigvis har vi forskjellig smak. Stakkars Johnny Depp hvis absolutt alle skulle synes han er dødspen og sexy.

Skrevet
Nei heldigvis har vi forskjellig smak. Stakkars Johnny Depp hvis absolutt alle skulle synes han er dødspen og sexy.

Bare en liten avsporing her: Johnny Depp = :spy::fnise:

Har møtt et par sånne jeg også, at de er så utrolig vakre at jeg ikke tør å se på dem engang.

Skrevet

Ja det der har jeg også opplevd. Men jeg nekter selvfølgelig å tro at det er tilfelle med de menn jeg syns er de vakreste. Er overbevist om at alle andre kvinner MÅ være enig :ler:

Skrevet

Jeg synes helt ærlig ikke at George Clooney eller Brad Pitt er enormt pene.

Jeg ser jo at de har pene trekk, det er ikke det, men jeg får ikke sug i magen.

Johnny Depp synes jeg derimot er veldig pen. Det må jeg bare innrømme.

Men jeg synes for eksempel at Bono er helt ufattelig flott.

Skrevet

Jeg har en mann, og jeg elsker han, og synes han er vakker, men han lever ikke opp til noe "ufattelig vakker"-glansbilde. :) Og det synes jeg i det hele tatt ekstremt få menn gjør. Det er sjelden jeg ser menn som får meg til å tenke "WOW!". Menns utseende generelt er ikke så viktig for meg, merker jeg. Og det er definitivt ikke viktig i valg av partner.

De menneskene som er så vakre at de virkelig har festet seg i minnet kun pga deres fantastiske utseendet, er faktisk nesten kun kvinner! Og jeg er kvinne selv, og hetero! :klø:

Kvinner er generelt mer estetisk skapt enn menn. Mykere linjer og mer harmonisk byggning.

Men, et blendende vakkert utseende er altså så viktig i min verden. Det er pent å hvile øynene på, ja - men det gir meg ikke hjertebank og klamme håndflater liksom. :)

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Jeg synes ikke menn skal være vakre. De skal være barske og ikke for glatte, men gjerne ha fine øyne. Men vakre kvinner er fantastisk. Men kommer ikke på noen jeg ser til daglig akkurat nå.

Skrevet

Ja, vet om to menn som er så vakre at jeg nesten dåner, og begge har jeg vært ute med. Han ene var jeg forelsket i en god stund også, men visste ikke at han likte meg tilbake (før nå, tre år senere).

Men det er egentlig helt ok, for han er så fin at jeg hadde stått på pinne for han døgnet rundt, så det hadde nok ikke blitt særlig til forhold akkurat:P

Det skal sies at ingen av disse er overlegne eller går rundt og tror de er deilige.

Skrevet

Da jeg så Kåre Conradi synge julesanger i Beat for Beat holdt jeg på å miste pusten. Han virker så god og snill samtidig som han er veldig pen.

Skrevet

Min bedre halvdel. Jeg er kanskje ikke objektiv, men hvis jeg prøver å gå inn for det, så synes jeg faktisk det.

Jeg er heller ikke noe særlig på Brad Bitt og andre opplagte kjendiser, men heller noe ala disse:

Christopher Gorham (Min bedre halvdel ligner på denne mannen).

Ethan Hawke

Richard Gere

Gjest trådsnelle
Skrevet

For ikke lenge siden møtte jeg ei jente som var så vakker at jeg ikke fikk frem en setning med fornuftig innhold. Så blendene pen, at jeg druknet i hennes øyne (som forøvrig er de peneste jeg noensinne har sett).

Det var 7 år siden jeg sist så en så pen jente.

Når jeg kommer meg ut av den transen vet jeg hun objektivt sett ikke er "modellpen", men etter min smak scorer hun 100% på "vakker-skalaen". Hun er finere enn all verdens modeller og kjendiser, iallefall alle jeg har sett, og allikevel er hun "en av oss på gata".

Er det ikke alltid slik da, at de man er forelsket i er verdens vakreste?

Skrevet
Da jeg så Kåre Conradi synge julesanger i Beat for Beat holdt jeg på å miste pusten. Han virker så god og snill samtidig som han er veldig pen.

Kåre Conradi? Han er vel ikke akkurat pen? Mer kjekk kanskje.

Mannen min er en pening, dvs. han var en klar 10-er i sin ungdom og nå er han mer 8-9 syns jeg.(stakkars :fnise: ) Noen mennesker er objektivt vakre, uten diskusjon. Pene, regelmessige trekk og ren hud med frisk farge syns alle er pent. Man har forskjellig smak, men en slags universal forståelse av "vakker" finnes absolutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...