Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du sammen med, eller hypp på noen som er så vakre at du knapt greier å få dem ut av hodet?

Er en kunde der jeg jobber som er så grenseløst pen at jeg knapt får h*n ut av hode mitt. Liker h*n ikke, men Gud så skjønn h*n er! Vet at h*n har merket jeg ser på, selvom jg prøver så godt jeg kan og la være!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en sånn kunde i min butikk. Han er bare helt nydelig, og jeg klarer nesten ikke å prate med ham:) Han er hyggelig, og ikke klysete, til tross for at han er så vakker.

Skrevet

Kjæresten min er en sånn :) Jeg kan ihvertfall ikke få han ut av hode mitt, :rødme:

Gjest Gjest_sandra_*
Skrevet

I sommer var jeg på kurs med en mann som var så fantastisk vakker at jeg til slutt ikke turde se på ham. Han var akkurat slik jeg ønsker at en mann skal være og da jeg var ungpike tegnet jeg meg akkurat slike menn. Nøyaktig slik! Ble skikkelig betatt og tør innrømme at jeg aldri har møtt en vakrere mann. Han flørtet med meg, men jeg lot som ingenting. Hadde rett og slett ikke kontroll på noe som helst når det gjeldt ham og fant det best i å styre unna. Jeg er gift.

Skrevet

Åh, vakre menn :rødme:

Det er få menn som er vakre, men de få som er det virker ikke til å forstå at de er det. De har sånne vare fine trekke og vakre vakre øyne.

Gjest singel lesbe
Skrevet

Ja, har vært sammen med to damer som var så vakre at det gjorde det utrolig vanskelig å avslutte forholdene (hadde veldig god grunn i begge tilfellene). En tredje slags kjæreste var også usannsynlig pen (hun hadde fått modelltilbud på gata flere ganger...), men hun avslutta hele greia, så da slapp jeg å være svak...

Så ja, kjenner til den der...

Skrevet

Men min erfaring er at de mennene jeg opplever som usannsynlig vakre, så jeg nesten mister pusten, ikke er de samme mennene som andre får den følelsen av. Og omvendt.