Gjest Frøken Angrer Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Jeg har hatt sex med en som jobber i barnehagen på avdelingen til sønnen min!!! Møtte han på¨byen, og dro på nachpiel før vi dro hjem til meg... Ikke var det bra sex heller, og han er 5 år yngre enn meg... nyutdanna liten fis på 21 år... Helvete altså, og jeg må levere ungen min der i morgen? Jeg er kvalm!
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Bare hev deg over det! Han er sikkert MYE mer nervøs enn deg.
mysan Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Jaja, det var jo skikkelig dumt. Gjort er gjort, og det er fint lite å få gjort med det nå. Gjort er gjort, nå må du stå med begge bena i det og være voksen. Og så drikker du mindre på byen neste gang du er ute.
girlnextdoor Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 kjedelig det der men etter min mening var det han som dreit mest på draget:p han burde være mer proffesjonel siden det er arbeisstedet hans han har blitt kjent med deg igjennom.. men men, gjort er gjort og pult er pult!
Lissi Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Huffda... Men om du ikke har samboer hjemme så får du bare late som ingenting og tenkte gjort er gjort! Man kommer over det!
Kyllingwok Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 Kjedelig situasjon! Gikk det bra i barnehagen?
{Wilma} Skrevet 22. desember 2008 #7 Skrevet 22. desember 2008 Bare oppfør deg helt som normalt, så går det så fint så !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå