vilja Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Jeg har fått noen glass i gave, og jeg trenger dem ikke. (Samler på annen serie). Jeg har en veninne som gjerne vil kjøpe den, og hun sier det er dyre glass. Noen som vet hva de koster i butikkpris? Det står: superior breathable på embalasjen. 500/2 in geschenk-røhne. Mener det er tyske glass.
Gjest Gjest_Vanja_* Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Jeg har fått noen glass i gave, og jeg trenger dem ikke. (Samler på annen serie). Jeg har en veninne som gjerne vil kjøpe den, og hun sier det er dyre glass. Noen som vet hva de koster i butikkpris? Det står: superior breathable på embalasjen. 500/2 in geschenk-røhne. Mener det er tyske glass. hvis du enda lurer: et glass koster rundt 130 kr og oppover hvis du kjøper de i tyskland, sikkert mye dyrere i norge. det som er spesielt med dem er at de gjør at vinen får "luftet" seg mye raskere enn i vanlige glass. Du kan prøve selv, hell opp vin i to glass, et vanlig vinglass og i et av de som du har fått. Vent et par-fire minutter og lukt forskjellen, og ikke minst, smak forskjellen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå