Gå til innhold

Hva er et kredittkort?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym:P
Skrevet

hehe, teit spørsmål, MEN jeg har ET og barte ET vanlig visa kort, som jeg drar i butikken, tar ut penger i minibank osv. Men så har jeg handla på ebay og andre nettsteder i det siste og på paypal kontoen min står det da at jeg har brukt kredittkort som betalingsmåte og at pengene er trekt! Men på min nettbank er det ikke trekt ei krone..

Hva skjer?? får jeg regning i posten, eller blir det trekt senere? plis hjelp meg:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hehe, teit spørsmål, MEN jeg har ET og barte ET vanlig visa kort, som jeg drar i butikken, tar ut penger i minibank osv. Men så har jeg handla på ebay og andre nettsteder i det siste og på paypal kontoen min står det da at jeg har brukt kredittkort som betalingsmåte og at pengene er trekt! Men på min nettbank er det ikke trekt ei krone..

Hva skjer?? får jeg regning i posten, eller blir det trekt senere? plis hjelp meg:S

Amerikanske nettsteder ser ikke forskjell på om kortet ditt er debit eller kreditt, og opplyser derfor at det er et kredittkort. Du vil nok se trekket hos banken din om ikke altfor lenge.

• 1 år senere...
Gjest (Debi)Thor
Skrevet

Dumme spørsmål er bra. Det kan oppklare mye.

Her er et til:

Finnes det ikke kredittkort hvor belastningen kan trekkes automatisk fra en konto - etter en del dager?

Eller er hele hensiktet at med tilsendt regning så er muligheten for å glemme seg tilstede? Noe Kreditt-yteren garantert ønsker, fordi han tjener mer på det enn at folk betaler i tide.

Skrevet
Dumme spørsmål er bra. Det kan oppklare mye.

Her er et til:

Finnes det ikke kredittkort hvor belastningen kan trekkes automatisk fra en konto - etter en del dager?

Eller er hele hensiktet at med tilsendt regning så er muligheten for å glemme seg tilstede? Noe Kreditt-yteren garantert ønsker, fordi han tjener mer på det enn at folk betaler i tide.

Du kan betale et kredittkort med avtalegiro...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...