Telys Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Jeg tenkte at jeg skulle lage en tråd for oss som er lei av kulde og som trenger noe å glede oss til for å komme oss igjennom vinteren Det jeg da lurer på er; Hvor skal du på sommerferie? Hvis det ikke er bestemt så må du gjerne skrive ned plasser du ønsker å reise på ferie! Jeg skal til Hellas,Kreta! Gleder meg!!!
The Kitten Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Min far snakket om en tur til Egypt! Men det er ikke sikkert det blir noe av. Han lovet meg den turen da jeg var fem år, for han trodde jeg kom til å glemme det.
MissStiles Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Det har jeg ikke begynt å tenke på enda men skal begynne å planlegge på nyåret. Jeg har henta noen sommerkataloger og skal bla litt i dem. Jeg har alltid hatt lyst til å reise til Kroatia. Eller så har jeg blitt glad i Italia og vil se mer av det landet.
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Jeg skal til Sofienberparken, og dit skal jeg ta med meg en sixpack og noe grym musikk.
Telys Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2008 Min far snakket om en tur til Egypt! Men det er ikke sikkert det blir noe av. Han lovet meg den turen da jeg var fem år, for han trodde jeg kom til å glemme det. Åh, Egypt har jeg også lyst å reise til! Dykke å ri på kameler Krysser fingrene for at det skjer for deg denne sommeren da!
TinaM Skrevet 22. desember 2008 #7 Skrevet 22. desember 2008 - 1 uke på hovefestivalen med mange gode venner, herlig musikk og festing - 1 uke til Bulgaria med hele familien/slekten - 4 uker til Ghana for å arbeide på barnehjem FOR en fantastisk sommer det skal bli :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #8 Skrevet 22. desember 2008 - 1 uke på hovefestivalen med mange gode venner, herlig musikk og festing - 1 uke til Bulgaria med hele familien/slekten - 4 uker til Ghana for å arbeide på barnehjem FOR en fantastisk sommer det skal bli :rødme: Du er klar over at selv om det kanskje høres bra ut. Så kan din sommer bli et rent helvete.
The Kitten Skrevet 23. desember 2008 #9 Skrevet 23. desember 2008 Du er klar over at selv om det kanskje høres bra ut. Så kan din sommer bli et rent helvete. Hva er poenget med slike kommentarer?
The Kitten Skrevet 23. desember 2008 #10 Skrevet 23. desember 2008 Åh, Egypt har jeg også lyst å reise til! Dykke å ri på kameler Krysser fingrene for at det skjer for deg denne sommeren da! Takk, takk
TinaM Skrevet 23. desember 2008 #11 Skrevet 23. desember 2008 Du er klar over at selv om det kanskje høres bra ut. Så kan din sommer bli et rent helvete. Javel? kan du utdype det? jeg er klar over at Afrika turen kan, og kommer til å bli kjempe tøff psykisk, men det kommer til å bli en givende måned og et minne for livet. Hvis det var det du siktet til.. Hove er alått konkurs i dag da Men håpet er ikke helt borte..
The Kitten Skrevet 23. desember 2008 #12 Skrevet 23. desember 2008 Javel? kan du utdype det? jeg er klar over at Afrika turen kan, og kommer til å bli kjempe tøff psykisk, men det kommer til å bli en givende måned og et minne for livet. Hvis det var det du siktet til.. Hove er alått konkurs i dag da Men håpet er ikke helt borte.. Drit i hva gjesten mener. Du får det sikkert kjempefint og lærer masse!
TinaM Skrevet 23. desember 2008 #13 Skrevet 23. desember 2008 Drit i hva gjesten mener. Du får det sikkert kjempefint og lærer masse! ja, det er jeg sikker på. Takk
Purple Basil Skrevet 26. desember 2008 #14 Skrevet 26. desember 2008 Jeg skal til Stockholm, og ta cruise derfra til Tallin og St. Petersburg, gleder meg masse til dette :D Og så er det min årlige sydentur, i 2009 går turen til Ayia Napa (igjen:p), 3 uker :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå