LaToya Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Hei. Jeg får ikke logget meg på MSN Har ikke innstallert/gjort noe med pc'n som jeg kan huske og plutselig kommer jeg ikke inn. Får beskjed om: Kan ikke koble til tjenesten. Dette kan skyldes uriktige proxy eller brannmur innstillinger. Etc Noen som aner hva jeg kan gjøre ??? Har Vista og brannmuren er på. Sodig. Vært sånn i over en uke.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Jeg dreiv på med det der i forrige uke. Har XP og alt skal være i orden her også. 5 gangen jeg kjørte sånn "reparer" ting, så kom den. Har generelt inntrykk av at siste halve året så har msn vært "bugget", alltid noe som ikke er helt 100%. Det du KAN gjøre, som er igrunn et skudd i blinde, men fungerer det, så fungerer det jo! hva er bedre enn å ha en fungerende msn ;-)? Avvinstaller msn. Søk rundt på pcen og finn alle mapper som har noe med Live messenger å gjøre. hos meg er det ihvertfall en i programfiler og en i Documents and settings (der hvor alt "mitt" ligger, hadde det vært flere brukere så ville deres og vært der, om du da finner noe du tror kan være det samme). Slett alle mapper du er sikre på har noe med MSN å gjøre. (Minus: Du mister bakgrunner, smileys, personlige bilder osv. bare avvinstallering gjør ihvertfall at jeg i XP beholder dette.) Legg inn Crap Cleaner: http://www.ccleaner.com/ og slett midlertidige filer og rydd litt i registeret osv. Jeg har aldri opplevd noe kluss med dette, og det skal være i vista versjon også! Nå er pcen "tømt" for msn. Legg inn på ny, og se hva som skjer. Litt mye arbeid kanskje, men da kan det være det fungerer. Først kan du ihvertfall prøve å avvinsttalerre, legge inn på ny og se hva som skjer da. Det KAN være det retter opp i noe, og da mister du ikke noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå