Gjest 66 Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Ser at dildo er vanlig blant andre kvinner. Jeg har ikke, går jeg glipp av noe? Jeg har en mann, er ikke det nok? Eller anbefaler dere meg å skaffe en dildo også? Trenger man mannen da?
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Selvfølgelig trenger man ingen mann hvis man her dildo. Sterke personlige kjærlighetsrelasjoner, varme, kjærtegn, vennskap osv, er det absolutt ingen som har behov for.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Ser at dildo er vanlig blant andre kvinner. Jeg har ikke, går jeg glipp av noe? Jeg har en mann, er ikke det nok? Eller anbefaler dere meg å skaffe en dildo også? Trenger man mannen da? Tror det er litt smak og behag. Prøvde en dildo en gang, og var lei etter 40 sekunder. Takke meg til en levende mann - og jeg vil ha dem skikkelig levende ikke sånn ukonsentrerte.
MarianneE Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 er ikke det opp til deg om du vil ha eller ikke? hvorfor skal vi fortelle deg det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå