Gå til innhold

Treningsantrekk - Gutter vs. Jenter

Anbefalte innlegg

Gjest Baardsen
Skrevet

Det er en ting jeg har lurt på en god stund. Jeg har trent i en del forskjellige trengingsstudioer opp gjennom årene, og overalt ser jeg at nesten ingen av jentene/damene trener i shorts. For gutta vil jeg påstå at over halvparten gjør det. Er det en logisk grunn til at det er slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Kvinner har store svettekjertler midt på leggen som under trening hovner opp og blir grønne. Derfor trener ikke kvinner i shorts.

Skrevet

Av samme grunn som at flere damer enn mannfolk vasker seg på hendene etter at de har vært på do.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Ja. Kvinner har store svettekjertler midt på leggen som under trening hovner opp og blir grønne. Derfor trener ikke kvinner i shorts.

Med det samme så trodde jeg på deg, til jeg leste grønne.

:ler:

Gjest Bolledeig
Skrevet

Er da en del som trener med tights som er i shorts-lengde eller som slutter under kneet? Noen mulige grunner

1) Svette, og at det føles mer hygienisk å trene med en "hel" bukse

2) Shorts er generelt et lite flatterende plagg

3) Det lages ikke like mye treningsshorts til kvinner som til menn

Skrevet
Med det samme så trodde jeg på deg, til jeg leste grønne.

:ler:

Ja, dette var sannelig et godt forsøkt på å lure folk. Tenkt å feilinformere om fargen på disse svettekjertlene. De er da i sannhet lilla.

Skrevet
Sikkert fordi de ikke har barbert leggene.

Jepp. Begynn å knytt menns attraktitet opp til barberte legger og dagens shorts-gutter vil ikke lenger bruker shorts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...