Gjest Snøkatten Skrevet 22. juni 2003 #1 Skrevet 22. juni 2003 JEg skriver dette fordi jeg er fortvilet. Min samboer og jeg sliter for tiden. Egentlig er jo alt bra, tilsynelatende. MEn det som irriterer meg er at han sier så lite, vi prater nesten ikke sammen. HAn kan komme rett fra jobb og så setter han seg foran dataen uten å snakke med meg eller barna. Min samboer er innesluttet og liker å ha ro rundt seg. Det er liksom bare hans interesser, Tv og dataen som betyr noe. HAn gjør ellers ikke noe oppusningearbeid i leiligheten, han bare prioriterer data og aviser foran slikt. Nå kan jeg virke sytete, men jeg har prøvd å ta det opp med han flere ganger at vi må prate sammen. Jeg orker ikke dager hvor tausheten blir for stor. Vi er jo ikke sammen bare for at vi skal sitte på hver vår kant å ikke si noe til hverandre. Vi prater jo sammen innimellom, men det er som regel jeg som må åpne sanmtalen. Sier ikke jeg noe , sier heller ikke han noe. Hvordan er det i andre samliv, prater mannen din?? Snøkatten
cathsand Skrevet 22. juni 2003 #2 Skrevet 22. juni 2003 Nei dette hørtes ikke særlig ut nei. Ekteskapet mitt er veldig bra.Men har vel hatt våre perioder der d har vært lite prating,men ikke over lengre tid nei. Du må vel bare prøve å på beste måte å få kontakt med innsiden av hodet hans. Men det er da ikke normalt at han ikke tar kontakt med familien før det du som tar det første ordet. Hvis TV og PC er viktigere får han tro om igjen. God sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå