Gå til innhold

Skal jeg gi han tid?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_forvirret_*
Skrevet

Jeg har møtt en koselig gutt - og han har sagt at han liker å være sammen med meg.

Men han er så treg å svare på meldinger - har spurt han om å møtes før juleferien, men så han har ikke svart på det. Han har tidligere sagt at det ikke er mulig å komme bort til han p.g.a oppussing så foreslo jeg hos meg men han har ikke svart på det...Ikke heller tatt initiativ til å besøke meg.

Jeg er så forvirret siden han nevnte at han liker meg så godt, og har lyst å møte meg mer når han var hos meg sist gang.

Menn er vel trege, liker å ta ting med rolig? Har mye å gjøre han......

Hva gjør jeg? Spør direkte hva han vil?

Eller gi han tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en av de som vanligvis bruker lang tid før jeg svarer på meldinger. Først og fremst fordi jeg synes det er utrolig kjedelig å skrive meldinger.. Men kan hende at han ikke er like intressert lenger da..selv om han har sagt det kan han jo forandre mening og/eller ha møtt noen som er mer spennende i hans øyne. Ville ikke brukt så mye tanker på det var jeg deg, da blir du bare gal.. :regn:

Skrevet

Kanskje han har glemt å svare. Kanskje han ikke vet hva han skal svare. Kanskje han ikke vet hva han vil. Kanskje han vet hva han vil, men ikke vet hvordan han skal si det. Jeg aner ihvertfall ikke.

Telefoner i dag kan fortsatt brukes til å ringe med. Jeg skjønner ikke hvorfor all kjærestekommunikasjon i dag skal gå via SMS, MSN og nettsamfunn (Facebook osv). Ringer du, får du svar på det du lurer på.

Skrevet

Kommunikasjon via tekst (SMS, MSN o.l.) er en uting. Folk får alt for god til å tenke seg om og det er alt for lett å si nei. Ring istedet for å sende melding er min erfaring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...