Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er ikke kjærester, men venner og elskere.. Er nok ganske forelska ja..

Mine 2 ideer hittil er:

1: Møte opp på døra hans på julaften, ikledd en søt nissekjole/nisselue og gi han en nydelig bukett roser og konfekt..

MEN jeg har nok å henge fingrene i på julaften og blir derfor litt stress og skulle dra ut og å rekke å kjøpe blomster (hvis det i det hele tatt er noen butikker åpne, er kanskje det tidlig på dagen) og dra til han for å gjøre dette i ett antrekk jeg ikke skulle hatt på resten av dagen..

2: Henge en stor fin julesokk (sånn som er å få kjøpt) på døra hans så han får seg en koselig overraskelse når han åpner døra.. Dette kan jeg jo gjøre kvelden før..

MEN hva skal jeg putte oppi? Synes ikke det er så romantisk med boksere og cd'er.. Det kan heller ikke være for stort for å få plass oppi julestrømpa..

Tenkte litt på å fylle den med lukseriøse stearinlys av noe slag (forslag til hva slags lys og hvor de er å få kjøpt?), kanskje en ekstra fin sjokolade (ide?)..

Har ikke tenkt å bruke flere tusen på dette så uaktuelt med klokke og smykker.. Er også uaktuelt med en "opplevelse gave", som f.eks middag eller kinobesøk.. Vil at gaven skal uttrykke hvor glad jeg er i han, selv om vi ikke er sammen..

Noen som har noen gode ideer?

Ønsker dere alle en god jul!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kjenner du nok elskeren/vennen din bedre enn meg. Men jeg kan ikke tenke meg en eneste gutt i min omgangskrets som hadde satt pris på å få stearinlys!

Har han ikke en yndlingssjokolade? Jeg elsker After Eight, og samboeren min elsker bamsemums. Men det betyr ikke nødvendigvis at din venn liker noen av de.

Hvis gaven skal uttrykke hvor glad du er i han, så må du vise at du kjenner han. Kjenner hans favoritt snop, hans favorittvin, hans favorittjulehefte, hans favorittcognac osv...

God jul til deg også!

Håper du finner noe som er midt i blinken for han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...