Purple Diamond Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Er det noen som har erfaring med denne serien? Noen som vet om den fortsatt selges?
Purple Diamond Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2008 INGEN som hart prøvd disse? Noen må da kjøpe disse produktene... =p
mari4ever Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 INGEN som hart prøvd disse? Noen må da kjøpe disse produktene... =p Hei:) har ikke prøvd disse produktene selv Vi hadde dissse på Vita, men så var det lite salg av disse og dermed er disse gått ut. Muligens Cubus selger disse enda
Purple Diamond Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2008 Hei:) har ikke prøvd disse produktene selv Vi hadde dissse på Vita, men så var det lite salg av disse og dermed er disse gått ut. Muligens Cubus selger disse enda Okey. Takk for svar! Kanskje jeg burde satse på en annen serie, da Noen som har tips til andre billige hårprodukter?
mari4ever Skrevet 27. desember 2008 #6 Skrevet 27. desember 2008 Okey. Takk for svar! Kanskje jeg burde satse på en annen serie, da Noen som har tips til andre billige hårprodukter? Jeg er veldig fornøyd med Lee Stfford sin Balsam, hårkur og varmebeskytter. Knall rosa emballasje som du kun får kjøpt hos Vita:) priser fra 59-120 kr:)
Purple Diamond Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. desember 2008 Jeg er veldig fornøyd med Lee Stfford sin Balsam, hårkur og varmebeskytter. Knall rosa emballasje som du kun får kjøpt hos Vita:) priser fra 59-120 kr:) Takk:) Prøvde en kur derfra engang og den var kjempegod! Hvilken "serie" liker du?
Rexina Skrevet 27. desember 2008 #8 Skrevet 27. desember 2008 Har prøvd Dream Hair. Har flaskene enda, men de er rimelig fulle. Lukter nydelig Chanel Chance parfyme, men gjør ikke noe spesielt med håret mitt, hverken fra eller til. Helt ok synes jeg. Av de Vita-seriene, anbefales Nicky Clarke på det sterkeste:)
mari4ever Skrevet 27. desember 2008 #9 Skrevet 27. desember 2008 Takk:) Prøvde en kur derfra engang og den var kjempegod! Hvilken "serie" liker du? Liker godt colur love sin balsam.lukter heeerlig:) Hårkuren heter from Agening Hair " Protection is better than a Cure" står det under Liker best denne hårkuren siden den andre hårkuren er for at håret skal vokse fortere og er ekstremt tykk i konsistensen. Hårsprayene er også gode. liker hold tight godt
Purple Diamond Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. desember 2008 Takk begge to:) Skal sjekke de seriene Var forresten denne jeg hadde en gang. Mulig den var litt tykk etter min smak, i og med at mitt hår blir litt fort fett av for tykke produkter. Trenger kanskje ikke kur jeg, da...? Eller kanskje en "lettere" kur hadde vært bedre? Tips?
Gjest Cathena Skrevet 28. desember 2008 #11 Skrevet 28. desember 2008 Jeg har prøvd Dream Hair serien, men jeg synst det var noe dårlige greier for å være ærlig..., likte ikke duften og håret ble fort fett av de...! Har noe igjen enda, men jeg tror jeg bare kaster de..., for de står bare oppi hylla som pynt!
Purple Diamond Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. desember 2008 Tror ikke jeg skal kjøpe de, da... Vil ikke ha mer fett hår heller!
Gjest Cathena Skrevet 28. desember 2008 #13 Skrevet 28. desember 2008 Takk begge to:) Skal sjekke de seriene Var forresten denne jeg hadde en gang. Mulig den var litt tykk etter min smak, i og med at mitt hår blir litt fort fett av for tykke produkter. Trenger kanskje ikke kur jeg, da...? Eller kanskje en "lettere" kur hadde vært bedre? Tips? du kan jo prøve en balsamkur eller en leave- in kur? Istedet for en vanlig kur? eller rett og slett bruke kuren som en balsam, ikke ha den i så lenge? Fleste hår blir litt "mettet" etter en kur, òg det er jo bra.
Purple Diamond Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 28. desember 2008 du kan jo prøve en balsamkur eller en leave- in kur? Istedet for en vanlig kur? eller rett og slett bruke kuren som en balsam, ikke ha den i så lenge? Fleste hår blir litt "mettet" etter en kur, òg det er jo bra. Mhm
mari4ever Skrevet 28. desember 2008 #15 Skrevet 28. desember 2008 (endret) Takk begge to:) Skal sjekke de seriene Var forresten denne jeg hadde en gang. Mulig den var litt tykk etter min smak, i og med at mitt hår blir litt fort fett av for tykke produkter. Trenger kanskje ikke kur jeg, da...? Eller kanskje en "lettere" kur hadde vært bedre? Tips? okei. hvis det var denne du prøvde vil jeg ikke anbefale de andre kurene, siden denne du prøvde er mer en tykk balsam og de andre kurene er mye tykkere i konsistensen. denne er forresten også gått ut av produktsjon^^ ( til min store fortvilelse :gjeiper: ) Etter som jeg forstår har du tynt hår som egentlig bare trenger en god balsam og en leave in kur. En leave in kur er en kur du ikke skal skylle ut,og ta i håret etter vanlig vask med shampo og balsam. Loreal har komt med en nydelig leave in kur, en hvit flaske med gul kork og en plastkork utenpå. Vita har helt sikkert denne og H&M. Det er den helt nye serien til Lòreal Lykke til! Endret 28. desember 2008 av mari4ever
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå