Gå til innhold

Sorte titan ringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et kjapt søk på diverse sider ser jeg at sorte titanium ringer er ganske populært som forlovelsesringer i utlandet. Dermed tenkte jeg at jeg heller kunne spørre her inne om noen vet om slike selges i norge?

Jeg tåler ikke gult gull og vil ha noe spesielt. Men det skal bare brukes som en vanlir ring, så ikke noe fancy med diamanter o.s.v.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke noe om sorte, men vi har titanringer - og de er lekre.

Rippefri og rimelige...:)

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg vet ikke om de selges i norge, men jeg har sett dem på eBay :)

Skrevet

Hvor kjøpte dere de?

Skrevet (endret)

jeg fant denne siden: http://www.titanringar.com/ den er svensk, da.. og ikke vet jeg om de har svarte heller, men tenkte kanskje at det var en god sjanse for å finne der?

edit: ser at man kan designe egne titanringer der, så da burde det i alle fall være mulig å få dem i svart.

en annen utenlandsk side der de har svarte titanringer: http://www.titaniumrings.com/black.html

Endret av plingo
Skrevet

Hvordan er det å ta ut og inn en titanring. Lurer jeg. Er det like enkelt som med gull. Har nesten aldri vært borte i noen som ikke må ta den ut eller inn?

Gjest nalle-maja
Skrevet

våre har jammen meg riper etter mindre enn et døgn :kjefte:

Skrevet

Det er dette jeg fant angående å ta ut og inn en ring hvis en trenger det. Er det noen som kan oversette til Norsk? Er litt dårlig i engelsk!

Titanium rings cannot be resized in the same way that rings made from more traditional jewelry metals are resized. We can't cut a piece out of them and put them back together again in order to make them smaller and we cannot stretch them in order to make them smaller. Some of our rings can be made slightly larger be removing metal from their inner surfaces and some can be made slightly tighter by inserting a tightening rod inside the ring. Some cannot be resized at all.

If another jeweler attempts to resize one of our rings, the ring's warranty will be void.

Skrevet
Det er dette jeg fant angående å ta ut og inn en ring hvis en trenger det. Er det noen som kan oversette til Norsk? Er litt dårlig i engelsk!

Titanium rings cannot be resized in the same way that rings made from more traditional jewelry metals are resized. We can't cut a piece out of them and put them back together again in order to make them smaller and we cannot stretch them in order to make them smaller. Some of our rings can be made slightly larger be removing metal from their inner surfaces and some can be made slightly tighter by inserting a tightening rod inside the ring. Some cannot be resized at all.

If another jeweler attempts to resize one of our rings, the ring's warranty will be void.

Kjapt oversatt:

Titanringer kan ikke tas ut og inn på samme måte som ringer laget av mer tradisjonelle smykkematerialer. Vi kan ikke kutte av det stykke av dem og sette dem sammen igjen for å gjøre dem mindre og vi kan ikke strekke dem for å gjøre dem større. Noen av ringene våre kan gjøres litt større ved å fjerne metall fra indre overflate og noen kan gjøres litt trangere ved å sette inn en "innstrammer"-stav inni ringen. Noen kan ikke endres størrelse på i det hele tatt.

Hvis en annen gullsmed prøver å endre størrelse på en av våre ringer, er ikke ringen garanti gyldig lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...