Gå til innhold

Tenner du på slappe peniser?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan peniser som ikke er stive/opphisset være sexy? Og hvordan skal de se ut? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del gjør ikke det. Det gjør jo ikkeno da, for de blir da fort stive om det er mulighet for noe action :biggrin:

Skrevet

Nei. Jeg kan i blant tenne på erigerte peniser, men generelt er jeg ikke så visuell. Og derfor er jeg også lite opptatt av penisers størrelse og fasong. :) For meg er det kjemi, stemning og følelser som tenner.

Skrevet
Nei. Jeg kan i blant tenne på erigerte peniser, men generelt er jeg ikke så visuell. Og derfor er jeg også lite opptatt av penisers størrelse og fasong. :) For meg er det kjemi, stemning og følelser som tenner.

Enig med det over ! :)

Skrevet

Enig med de over her. Ellers tenner jeg på mannen min enten han er slapp eller stiv, er penis slapp så kan den fort bli stiv... er den stiv så blir den garantert slapp etter hvert :)

Skrevet

Mulig jeg er snodig av meg, men jeg tenner faktisk ikke på peniser. Jeg tenner på mannen som EIER penisen. Og da er det for meg totalt likegyldig om den er slapp eller stiv... :sjenert:

Skrevet

Men en naken mann kan være utrolig flott å se på, slapp eller stiv penis. Synes ofte det faktisk ser bedre ut med slapp. Stiv penis er en merkelig greie og nakne menn som går med stiv penis ser jo enda mere merkelig ut....en penis som vipper er jo egentlig helt ustyrtelig komisk....

Men det er ikke først og fremst penisen jeg ser på når min kjære kommer naken ut fra dusjen, det er det å nyte synet av mannen som helhet som er pent.

Skrevet
Men en naken mann kan være utrolig flott å se på, slapp eller stiv penis. Synes ofte det faktisk ser bedre ut med slapp. Stiv penis er en merkelig greie og nakne menn som går med stiv penis ser jo enda mere merkelig ut....en penis som vipper er jo egentlig helt ustyrtelig komisk....

Men det er ikke først og fremst penisen jeg ser på når min kjære kommer naken ut fra dusjen, det er det å nyte synet av mannen som helhet som er pent.

Signerer denne =)

Skrevet

Godt sagt :) Signerer den!

Skrevet

Jeg liker peniser uansett jeg. Enten de er stive eller slappe. Når de er slappe er de gode å kose med, så myk hud og bare deilige. Synes de er sexy som slappe også. Når de er stive, er de jo klare til aksjon, og deilige da også.

En mann med ereksjon er bare sexy når han går omkring naken:)

Skrevet

Tja, jeg tenner på samboeren både med og uten erigert penis, men det er utrolig opphissende å dusje sammen, avtale en kjapp en og se han stå der naken med en stiv en... :lur:

Må si det kjennes mer i underlivet da, enn om han hadde stått der med en slapp en.

Skrevet

Synes slappe peniser ser litt komiske ut, jeg.. :sjenert:

Men stive er bare deilige.

Skrevet
Synes slappe peniser ser litt komiske ut, jeg.. :sjenert:

Men stive er bare deilige.

Enig. Ligner en slags sammenkrøpet snegle. Eller en veldig tykk indre kjønnsleppe. :fnise:

Skrevet

En stor slapp penis er spennende, for det å se når den blir stiv, og når den vokser i munnen er utrolig deilig. En liten ostepop-penis er ikke særlig tennende synes jeg, da er det deiligst når den er stiv. Men det er jo fort gjort da:)

Skrevet

jepp, tenner på den, så lenge det er typen min sin :rødme: :rødme: :rødme:

Skrevet

Jeg synes en stiv penis er myyyye mer tennende, da det betyr SEX.

Jeg tenner jo selvsagt på min nakne kjæreste uansett, men det kribler litt mer i underlivet hvis han står der med en gigantisk ereksjon enn med en slapp penis. Nakenhet er ikke alltid erotisk, jeg kan godt ligge og se på hans nakne kropp uten at jeg nødvendigvis blir superkåt. Har han derimot ereksjon, så blir det med en gang litt mer pirrende.

Forøvrig så har jeg hatt en kjæreste som ALLTID var naken og svinset rundt med den slappe pikken sin dagen lang - når vi spiste, når han tok oppvasken, når han bøyde seg for å skifte DVD (vakkert syn), når han spilte gitar for meg med en fot på stolen og pikken hengende ned under gitaren.. ble sykt lei av å ha en slapp penis dinglende foran øynene hele dagen. Etter det (og egentlig før det også) så mener jeg at slappe peniser hører hjemme i en boxer, med mindre man er på badet eller i senga.

Skrevet
Forøvrig så har jeg hatt en kjæreste som ALLTID var naken og svinset rundt med den slappe pikken sin dagen lang - når vi spiste, når han tok oppvasken, når han bøyde seg for å skifte DVD (vakkert syn), når han spilte gitar for meg med en fot på stolen og pikken hengende ned under gitaren.. ble sykt lei av å ha en slapp penis dinglende foran øynene hele dagen. Etter det (og egentlig før det også) så mener jeg at slappe peniser hører hjemme i en boxer, med mindre man er på badet eller i senga.

Haha :fnise: Da tror jeg at jeg også hadde blitt rimelig lei. Overeksponering!

Skrevet

Tenner ikke på selve den slappe pikken, nei.

Men jeg liker jo mannekroppen og det potensialet som pikken har.

• 5 uker senere...
Skrevet

Tenner egentlig ikke på bare pikken uansett, nei, det er liksom hele mannen som gjør det for meg. Synes penisen er ganske komisk uansett om den er slapp eller stiv....

Skrevet

Jeg tenner på en slapp en ja, men kommer ann på hvilken situasjon man er i.. En stiv/halvstiv er mer tennende :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...