Gjest idy Skrevet 23. desember 2008 #21 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg har veldig draget, i mitt tilfelle tror jeg nok et tiltalende ytre har mye å si, men jeg vet jeg har en del utstråling samt en fengende personlighet og Men enig i andre som skriver at utseende ikke er det viktigste, jeg har to venninner som har SYKT draget - da mener jeg helt intenst og absurd tiltrekningskraft, menn faller som fluer. Og de har begge et helt normalt, middels søtt utseende. Faktisk litt under average i min mening, særlig med tanke på at "alle" jenter i Norge er rimelig pene. Min teori er at det er fordi de virker så vanvittig åpne, de ler ekstremt mye begge to og stirrer interessert i øynene dine når du snakker til dem. Og så er de vanvittig kule og morsomme, men det kommer kanskje i andre rekke; de tiltrekker seg gutter som ikke har snakket med dem, eller bare utvekslet tre ord med dem og. Begge er forøvrig av "girl next door"-typen, som oftest sminkeløse og i t-skjorte og jeans. Tror veldig mange mer gutter enn folk tror digger denne typen damer. Jeg er motsatt, jålete og trendy/sexy, men det er likegreit - så tiltrekker vi oss ikke de samme mennene=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2008 #22 Del Skrevet 24. desember 2008 Eller har dette kanskje noe med symetri å gjøre?? Det at noen blir pene på bilder, mens noen ikke blir det. Også jeg jobber med stillbilder. Kan avkrefte den teorien med en gang. Utstråling er alfa og omega. Er ikke tilfeldig hvem de velger ut i reality show heller. Det er sjelden de peneste eller mest symmetriske. De med best utsråling gjør seg best på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlnextdoor Skrevet 24. desember 2008 #23 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg tror det har noe med hva du utstråler å gjøre.. "If you look like fun" liksom, og selvsikkerhet såklart.. Men da behøver man ikke nødvendigvis å se ut som Brad Pitt.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå