Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 21. desember 2008 #1 Del Skrevet 21. desember 2008 Hvorfor er det sånn at noen mennesker bare har draget på alt og alle av det annet kjønn? Uansett? Mens andre; sånn som meg ikke har det? Jeg har masse venner og blir godt likt av alle, men det er jo ingen som prøver seg på kjærstemåten.. Syns det er rart at det er noen som alltid har draget, hva er grunnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #2 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg vet ikke... Når jeg er ute på byen har jeg draget så det holder, jeg vet ikke hvorfor, men får høre at jeg ser søt ut, er pen osv. Jeg er 40, så jeg vet ikke om jeg kanskje utstråler en trygghet? Og ikke er ute etter en livspartner å få barn og hus med lizzom. Når jeg tenker meg om er det de yngre guttene som er mest på, de rundt 25-30. Har visst ikke blitt sjekka opp av en på min alder på ei god stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_laila_* Skrevet 21. desember 2008 #3 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er vel ikke til å komme unna at det er noe man utstråler, eller ikke. Og det har ikke så mye med utseendet å gjøre - egentlig. Hvor mange ganger har jeg ikke opplevd at menn strener bort til den dama som er mest livlig/opptatt/smilende, mens andre , søte jenter kan bli sittende hele kvelden uten at noen kontakter dem. Kanskje en ide å ta kontakt selv også? Snakker like mye for meg selv. Har også vært en av dem som har blitt sittende med haka lenger og lenger ned i bordkanten. Men etterat jeg begynte å gi litt blaffen, ikke forvente så mye og heller konsentrere meg om å ha det gøy, så får man også større kontaktflate og flere personer prater til meg. Ei venninne av meg hadde alltid en hale av menn etter seg, fordi hun hadde som filosofi at hun pratet med absolutt alle uansett utseende, sivilstand eller alder. Samtlige menn syns hun var ei grepa jente. Tror hun havna opp med en flott kar tilslutt. Det er noe med at man vegrer seg kanskje for å ta kontakt med noen som utstråler "nødenhet" eller noe i den dur. Sier ikke at ts gjør det, men fabulerer litt generelt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 21. desember 2008 #4 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja, kjenner til det med mangel på drag. Jeg har fått høre opp gjennom årene at jeg har et bra utseende, at jeg er snill, klok osv., men det er svært sjelden gutter tar initiativ overfor meg. Ingen ringer meg eller ber meg på date. Spennende liv. Tror jeg bare skal droppe å tenke på gutter i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettvenninnen Skrevet 21. desember 2008 #5 Del Skrevet 21. desember 2008 Det har (som mange andre sier) noe med utstråling å gjøre. Har du forresten noen gang lagt merke til at noen alltid blir fine på fotografier, mens andre blir fæle- nesten uansett hva man gjør? Og at det like gjerne kan være den mindre pene som ser flott ut på bilder, mens den som er pen ofte får høre at hun/han ser annerledes ut på bilder enn i virkeligheten. Også dette har noe med utstråling å gjøre. Jeg har jobbet med film- og foto i mange år. Og dette er et snodig fenomen som facinerer meg i høy grad. Ute i det virkelige liv er det nesten på samme måten. Man kan føle seg tiltrukket av noen som ikke ser ut i månelys, bare fordi han/hun utstråler noe spesielt. Men som regel er det balanse og trygghet denne personen utstråler (hvis dette dreier seg om en mann). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym ts Skrevet 21. desember 2008 #6 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja jeg er enig i det folk skriver at det nok har med det å gjøre. Synes bare det er et litt rart fenomen.. Men jeg vet iallefall med meg selv da, at jeg nok har en del utstrålig og det folk omtaler som "et vinnende vesen" på en måte, men at det er vanskelig å fremstå sånn når man er med folk man ikke kjenner, - f.eks på en fest eller utested med masse folk. jeg vet at jeg knytter meg og blir litt tibakeholden i slike situasjoner, framfor i tryggere situasjoner og med venner. Løses jo opp etterhvert med ukjente også, men må jo i første omgang tiltrekke seg oppmerksomhet så man får sjansen til å vise seg fram, og da er det er jo en uting å være litt sjenert - noe som gjør at man sannsynligvis utstråler en " ikke snakk til meg holdning" Tror det er et slags forsvarsmekanisme som aktiveres, i frykt for å bli avvist av folk - da er det liksom bedre å ikke snakke med de i det hele tatt. Haha! Har tenkt på det i forbindelse med f.eks jakten på kjærligheten og alle andre realityprogram for den saks skyld; folk som ser helt vanlige ut, til og med de som er "mindre pene" og som ikke har fått oppmerksomhet tildligere blir plutselig kjempepopulære bare de har vist seg på tv en gang. Ganske merkelig, er det fordi folk får vite hvem personen bak fjeset er? Og da finner ut at de liker vedkommende selv om han/hun ikke har et utseende man kanksje ikke liker om man bare ser han/henne på gata eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #7 Del Skrevet 21. desember 2008 Det har (som mange andre sier) noe med utstråling å gjøre. Har du forresten noen gang lagt merke til at noen alltid blir fine på fotografier, mens andre blir fæle- nesten uansett hva man gjør? Og at det like gjerne kan være den mindre pene som ser flott ut på bilder, mens den som er pen ofte får høre at hun/han ser annerledes ut på bilder enn i virkeligheten. Også dette har noe med utstråling å gjøre. Jeg har jobbet med film- og foto i mange år. Og dette er et snodig fenomen som facinerer meg i høy grad. Ute i det virkelige liv er det nesten på samme måten. Man kan føle seg tiltrukket av noen som ikke ser ut i månelys, bare fordi han/hun utstråler noe spesielt. Men som regel er det balanse og trygghet denne personen utstråler (hvis dette dreier seg om en mann). Er ikke helt enig med at fotogen = god utstråling. Jeg ser iallefall fæl ut på bilder, og har alltid fått høre at jeg ser mye bedre ut i virkeligheten. På byen har jeg bra drag på gutta (gjerne de yngre.. hehe og det stemmer ikke helt med teorien din over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. desember 2008 #8 Del Skrevet 21. desember 2008 Å ha draget handler om utstråling, sjarm og selvsikkerhet. Noen har jo bare en magnetisk utstråling, og får oppmerksomhet i nesten en hver situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettvenninnen Skrevet 21. desember 2008 #9 Del Skrevet 21. desember 2008 Er ikke helt enig med at fotogen = god utstråling. Jeg ser iallefall fæl ut på bilder, og har alltid fått høre at jeg ser mye bedre ut i virkeligheten. På byen har jeg bra drag på gutta (gjerne de yngre.. hehe og det stemmer ikke helt med teorien din over. Er enig med deg. Eksemplet med foto var et eksempel på hvordan dette med utstråling fungerer. Personlig suger også jeg på foto,men har bedre utstråling in real life. Mente forøvrig at jeg også nevnte dette i innlegget mitt-det med at folk som er vakre på bilder kan se fæle ut in real life. Dette fungerer selvfølgelig motsatt også. Jeg skrev: "at det like gjerne kan være den mindre pene som ser flott ut på bilder, mens den som er pen ofte får høre at hun/han ser annerledes ut på bilder enn i virkeligheten" I mine øyne stemmer da teorien min over.... Det jeg mener er at den pene kanskje ikke er fullt så pen in real life. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 22. desember 2008 #10 Del Skrevet 22. desember 2008 Det har (som mange andre sier) noe med utstråling å gjøre. Har du forresten noen gang lagt merke til at noen alltid blir fine på fotografier, mens andre blir fæle- nesten uansett hva man gjør? Og at det like gjerne kan være den mindre pene som ser flott ut på bilder, mens den som er pen ofte får høre at hun/han ser annerledes ut på bilder enn i virkeligheten. Også dette har noe med utstråling å gjøre. Jeg har jobbet med film- og foto i mange år. Og dette er et snodig fenomen som facinerer meg i høy grad. Ute i det virkelige liv er det nesten på samme måten. Man kan føle seg tiltrukket av noen som ikke ser ut i månelys, bare fordi han/hun utstråler noe spesielt. Men som regel er det balanse og trygghet denne personen utstråler (hvis dette dreier seg om en mann). Dette fenomenet har alltid fascinert meg også. Har lagt merke til at noen folk som jeg ikke legger spesielt merke til ellers kan se utrolig pene ut på bilder, mens andre som jeg synes er vanvittig flotte i virkligheten ofte ser helt vanlige eller direkte stygge ut på bilder. Merkelig fenomen. Men min konklusjon er også at det har med utstråling å gjøre. Noen har en utstråling som vanskelig lar seg fange på bilder, noen kan være selvsikre til vanlig men blir anspente foran kamera mens andre igjen elsker å bli tatt bilde av og får vist seg fra sin beste side på den måten. Ellers så er jeg også enig i at utstråling har alt å si. De som fortsatt tror at et symmetrisk ansikt er nøkkelen til skjønnhet og attraktivitet har virkelig ikke forstått det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 22. desember 2008 #11 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg får veldig mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Tror ikke det har noe med utseende å gjøre, syns selv jeg ser helt OK ut, men er ikke noen fotomodell. Tror det mer har med å gjøre at jeg er veldig trygg på meg selv. I tillegg ønsker jeg ikke å bli sjekka opp. Vil helst ikke ha noe med menn å gjøre om dagen, nettopp ferdig med kjipt forhold og har bare lyst til å være singel ( heller ikke lyst på ONS). Rart det der, men det spørs om man får mere oppmerksomhet når man absolutt ikke vil ha det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 22. desember 2008 #12 Del Skrevet 22. desember 2008 Nå er ikke jeg kvinne som de fleste andre som har svart her, men satser på at en mannelig mening også er velkommen Jeg husker dessverre ikke navnet på forfatteren, men jeg leste i en bok at kvinner forelsker seg gjennom ørene, mens menn forelsker seg gjennom øyne. Det er egentlig veldig riktig. Personlig har jeg ikke noe problemer med det motsatte kjønn, så sant jeg får være litt alene med de. Jeg er ikke den personen som lenger er aktivt på sjekkeren. Når jeg er ute er det som regel for å danse og ha det moro med de jeg er ute med. På den måten lager vi liv og røre rundt oss, som oftest skaper oppmerksomhet. Hva som gjør at andre har "draget" vil jeg si kommer veldig mye ann på selvtillit (les: utstråling), sjarm og at det er en livlig person. Det trenger ikke ha så mye med utseende å gjøre, selv ser jeg helt normal ut. Det kan også ha stor betydning med hvilken type signaler man sender ut om man får oppmerksomhet eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #13 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg er ihvertfall sjeleglad for at jeg fortsatt har draget... ..så slipper jeg å sippe så mye lenger over han som gikk da jeg pratet med en annen mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 22. desember 2008 #14 Del Skrevet 22. desember 2008 Alt kommer an på hvordan man tenker: Man kan tenke seg glad, pen, sterk, syk osv. Det at noen har draget går vel på å tenke som en som har draget. Høres kanskje ikke så logisk ut, men tenker man på sex, utstråler man det. Tenker man positive tanker, så skinner det igjennom og tenker man at man er en person som har draget, så blir dette etterhvert en sannhet. Tro det eller ei:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #15 Del Skrevet 22. desember 2008 Det har (som mange andre sier) noe med utstråling å gjøre. Har du forresten noen gang lagt merke til at noen alltid blir fine på fotografier, mens andre blir fæle- nesten uansett hva man gjør? Og at det like gjerne kan være den mindre pene som ser flott ut på bilder, mens den som er pen ofte får høre at hun/han ser annerledes ut på bilder enn i virkeligheten. Også dette har noe med utstråling å gjøre. Jeg har jobbet med film- og foto i mange år. Og dette er et snodig fenomen som facinerer meg i høy grad. Ute i det virkelige liv er det nesten på samme måten. Man kan føle seg tiltrukket av noen som ikke ser ut i månelys, bare fordi han/hun utstråler noe spesielt. Men som regel er det balanse og trygghet denne personen utstråler (hvis dette dreier seg om en mann). Eller har dette kanskje noe med symetri å gjøre?? Det at noen blir pene på bilder, mens noen ikke blir det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2008 #16 Del Skrevet 22. desember 2008 Å ha draget handler bare om ett attraktivt utseende.. vet du hvordan du spiller videre på det kan du virkelig utnytte det til din egen fordel.. skikkelig morsomt når menn smelter, faller pladask og virkelig jakter deg...så har de ikke peil på at dette har du gjort 1000000000 ganger før....eneste dumme er dem som sitter litt spor...men man kan fint jage dem vekk relativt fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #17 Del Skrevet 23. desember 2008 Å ha draget handler bare om ett attraktivt utseende.. vet du hvordan du spiller videre på det kan du virkelig utnytte det til din egen fordel.. skikkelig morsomt når menn smelter, faller pladask og virkelig jakter deg...så har de ikke peil på at dette har du gjort 1000000000 ganger før....eneste dumme er dem som sitter litt spor...men man kan fint jage dem vekk relativt fort.. Innlegget ditt er vel beviset på det motsatte. Du motsier deg selv i første setning. Språkføringen videre lar jeg tale for seg selv. Mangel på intelligens er lite attraktivt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #18 Del Skrevet 23. desember 2008 Innlegget ditt er vel beviset på det motsatte. Du motsier deg selv i første setning. Språkføringen videre lar jeg tale for seg selv. Mangel på intelligens er lite attraktivt... Og igjen..skal man aldri si til noen at menn faller som fluer og at man bruker det bevisst, da får man klør etter seg med en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nk. Skrevet 23. desember 2008 #19 Del Skrevet 23. desember 2008 Og igjen..skal man aldri si til noen at menn faller som fluer og at man bruker det bevisst, da får man klør etter seg med en gang.. En mann som hevder han er utrolig deilig og at han har damer hangende rundt seg hele tiden virker vel ikke spesielt attraktiv heller, spesielt ikke på ett forum hvor kommunikasjonen er utelukkende skriftlig. Og...jeg må...nesten si, at...du... trenger ikke bruke ellipser hele... tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2008 #20 Del Skrevet 23. desember 2008 En mann som hevder han er utrolig deilig og at han har damer hangende rundt seg hele tiden virker vel ikke spesielt attraktiv heller, spesielt ikke på ett forum hvor kommunikasjonen er utelukkende skriftlig. Og...jeg må...nesten si, at...du... trenger ikke bruke ellipser hele... tiden... mm..jeg kan være hvem som helst..mene hva som helst.. og skrive slik jeg vil.. heeeeleeee tiden.. og hva så om jeg har en magnetisk utstråling....missunnelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå