smilla1 Skrevet 22. juni 2003 #1 Skrevet 22. juni 2003 Jeg sier bare stakkars jente:-) http://www.ba.no/nyheter/article695563.ece Smilla1
September Skrevet 22. juni 2003 #2 Skrevet 22. juni 2003 Ja, det kan du si! Jeg våkner jo stadig vekk av slike mareritt om at håret ikke er ordnet (senest idag), også ser man at det kan skje i virkeligheten også....!
Gjest Tex Skrevet 22. juni 2003 #3 Skrevet 22. juni 2003 Jeg er så glad for at forloveren min skal pynte meg..... Vi sover hjemme hos henne og kan begynne når vi vil.....
Marianne Skrevet 22. juni 2003 #4 Skrevet 22. juni 2003 Men oppi denne historien syns jeg jo det er litt rart at ikke bruden selv har følgt med på klokken. Jeg satt å følgte med klokken hele tiden i slutten jeg, og hadde tiden nærmet seg for avreise hadde jeg fått på meg kjolen selv, ved hjelp av forlover om så var. Og krevd at frisøren kom til h****** bort hit for å hjelpe meg for nå blir jeg snart hentet.
Imax Skrevet 22. juni 2003 #5 Skrevet 22. juni 2003 Utrolig kjip opplevelse. Jeg er enig i at jeg selv ville ha tatt ansvar og sørget for at ting blir gjort. Men dette er jo en uvant situasjon og kanskje frisøren ga inntrykk av å ha kontroll, og da er det vanskelig å gjøre noe. Dette er kanskje et eksempel på hvorfor man skal gå til sin faste frisør eller la en venninne gjøre det. Det virker som om de "profesjonelle" brudepynterne er drøye ikke bare i pris. 5 timer er vanlig, sto det i artikkelen, mener man virkelig det? Herregud, det hadde ikke jeg orket.
*nora* Skrevet 22. juni 2003 #6 Skrevet 22. juni 2003 Jeg hadde ikke betalt mye for dette her! Og synes det er rart at frisøren ikke tenker på omdømmet sitt, og gir en kraftig prisreduksjon som plaster på såret!
Gjest Tabby Skrevet 22. juni 2003 #7 Skrevet 22. juni 2003 Stakkars jente ja, og ikke minst mannen hennes som sto der og ventet. Jeg ville nok kontaktet forbrukerombudet i denne saken tror jeg.
Eføya Skrevet 22. juni 2003 #8 Skrevet 22. juni 2003 Jeg kom ti muinutter forsent i kirken jeg...det gikk heldigvis fint. Pappa hadde glemt å ta på seg vesten og vihadde litt problemer mede bilen. JEg var litt stressa, men det gikk greit:)
Liza Skrevet 22. juni 2003 #9 Skrevet 22. juni 2003 hvor lang tid man bruker på bruden er individuelt. jeg har ALDRi hørt noe regel om at man skal bruke fem timer på bruden... og at salongen er stengt for andre kunder; det burde den jo være, men ikke alle salonger har mulighet til dette! salong på et senter for eksempel! men uff, stakkars dame!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå