Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 har lyst på tips og erfaringer med firpst price produkter. jeg må ærlig innrømme at jeg safer på mange produkter, fordi jeg ikke tørr eller tror at enkelte first price produkter er noe bra. jeg for min del er veldig fornøyd med first price når det kommer til ansikts rense klutene og first price tortilla leffsene.. noen andre som kan fortelle hva de er fornøyde/ ikke fornøyde med? vil gjerne handle billigere
Gjest Pupsilure Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Jeg er fornøyd med vaskepulveret. Var veldig fornøyd med osten lenge, men er ikke det lenger. Samboeren er veldig fornøyd med kaviaren. Vi er veldig fornøyd med light brusen. Veldig fornøyd med fersk champignon i beger. Tunfisk i vann. Smøret var vi fornøyde med, men har sluttet allikevel. (Hvorfor det? :klø: ) Sikkert mye mer også. For jeg prøver det meste. Og har vært fornøyd med det meste.
Fortunatus Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Laksen synes jeg er god, også tortillalefsene.. Brusen er ganske grei, men skulle ønske de kunne ha fruktbrusen light Men den skivete osten synes jeg ikke noe om! Hvitløksbaguettene var heller ikke særlig god.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #4 Skrevet 21. desember 2008 Dere som er usikre på sånt. LÆR dere hva produktene inneholder. Mye stoff om e-stoffer på nett. Jeg er kritisk til mye av det, og vet hva jeg er villig til å kjøpe eller ei. Jeg er svært positivt overrasket over first price (ofte også euroshopper), pga de inneholder MINDRE tvilsomme kjemikalier enn "dyre" merker. Frossen kylling har lenge vært blant mine største fiender, alt inneholder store mengder MSG og annet snusk. Rett og slett kvalmende å skjære i pga alt vannet som renner ut.. (sprøytes med vann for å øke vekten osv). Så kom en kiwi her i byen, og masse nytt first price. Jeg sjekket innnholdet på 2 kg kyllinglår til 70 kr (tror jeg, rundt der), og 2 kg kyllingfileter til 160 kr. Og de inneholder bare salt og vann (og ikke kvalmende mengder, har også lest et sted at vann og salt tilsettes også for å holde kyllingen saftig når den fryses), og bittelitt krydder. Ikke noe svineri. Har spist opp en pose kyllinglår og har spist en solid middag med filet nettopp, uten å reagere. Altså er det kun kylling, salt og vann. Ikke noe mer! De smakte ikke helt som ferske fileter (altså de som er blitt svinedyre som ikke er fryst), men de smakte absolutt godt. Verdt å kjøpe igjen, spesielt når de koster det de gjør (betaler vel 160 kr for knapt en kg fersk filet!) Når det gjelder pålegg, så kjøper jeg omtrent bare "billig" skinke, jeg har den stort sett sammen med ost, og da smaker den helt greit. Noen sier at billigskinker er smakløse, men jeg merker jo det er skinke under osten min.. Så den duger kanskje bedre med noe annet. Jeg leser som sagt på alt jeg kjøper, og er det noe som koster halve prisen av "merkevaren", som inneholder like lite eller mindre e-stoffer, så kjøper jeg jo heller det! Mange venner har blitt litt "hææ kjøper du billigmerker? er ikke de stappfulle av e-stoffer da?" når jeg sier det, men det er et fåtall av ting jeg har styrt unna. de har begynt å høre på meg og kjøper også mer billigting pga de vet det må være noe bra, når jeg faktisk kjøper det. First price lefser har i skapet nå, og har kjøpt før og vil kjøpe igjen.. Så jeg sier bare en ting: Jeg føler jeg blir belønnet med billig mat ved å vite hva maten min inneholder! http://forsvinnendesaus.wordpress.com/ titt under e-stoffer. Jeg lurer litt på å sette opp en liste på sida mi med billigprodukter (av mat) som jeg faktisk kjøper selv. Får se. Husker ikke i farten. Og en annen ting er jo å sammenligne dyrt med billig. Er det ca samme ingredienser, eller f eks litt mindre kjøtt i skinka (tror det er 85 % i Gilde og 80 % i firstprice, ikke langt ifra, men en liten forskjell), så er det greit om man er på budsjett. Da er det ofte billig skinke eller ingen skinke.. Så om du føler at du går altfor langt ned i kvalitet fra det du pleier å kjøpe, så la være. Men du kan fort bli positivt overrasket også!
Gjest Pupsilure Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Å, hvordan kunne jeg glemme laksen og kyllingfileten! Det er det jeg kjøper mest av Og kalkunfilet på rema 1000. 2 kg for 180 kr!
Gjest Gjest_marthe_* Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 jeg er ikke fonøyd med steke margarinet, synes det smaker helt for jævlig og rett og slett bare dårlig. taco tingene dems er jeg ganske fornøyd med bomullspads og sånt er jeg også fornøyd med! pytt i panne er jeg kjempe fornøyd med! samme med kylling fileene! kommer ikke på noe mer i farten nå!
Gjest utlogget-venus Skrevet 21. desember 2008 #8 Skrevet 21. desember 2008 Jeg har ingen problemer med å kjøpe first price produkter. Er student så er kjempeglad for at disse produktene finnes. Laks, kylling og bacon kjøper jeg alltid fra first price, og sparer kjempemye på det! Men potetsalaten synes jeg ikke er så bra, men funker om man tilsetter mer poteter.
Gjest utlogget-venus Skrevet 21. desember 2008 #9 Skrevet 21. desember 2008 Og egg! Er de bra? Har vært litt skeptisk til å kjøpe de hittil. Men jeg spiser jo kyllingen, så da kan jeg vel prøve eggene også.
Amanlis Skrevet 21. desember 2008 #10 Skrevet 21. desember 2008 Når det skal serveres hvitløksbaguetter her i huset bruker vi kun hvitløksbaguetter fra First Price, de er halve prisen av Hattings. Ellers bruker vi tortillalefsene, tacokrydderet, laksen og kyllingfileten. Er veldig fornøyd med produktene
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #11 Skrevet 21. desember 2008 Kjøper: First price: Bomullspads Q-tips Lommetørkler Tamponger Toalettpapir Frukt og grønnsaker (om det ser bra ut. utvalget varierer) Håndsåpen er ok Hvitosten er ok, kjøper den gjerne til pizza Nudler Kluter Euroshopper: Bomullspads Q-tips Pommes frites (grei nok) Kjøtt (storfe, svin)
Gjest antigartner Skrevet 21. desember 2008 #12 Skrevet 21. desember 2008 Vi er veldig fornøyd med kyllingfiletene (bruker mye kylling til gryter, wok og salater hos oss), fiskegratengen (10 kr/stk!), gulrøtter i beger, mandariner i nett, poteter, løk makaroni og pasta, bomullspads, vaskeservietter og... tja, sikkert enda mye mer. Har også handlet hvitløksbaguettene ved noen anledninger, men synes andre merker er bedre.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #13 Skrevet 21. desember 2008 Er de bra? Har vært litt skeptisk til å kjøpe de hittil. Men jeg spiser jo kyllingen, så da kan jeg vel prøve eggene også. Eggene smaker fisk... Men det synes jeg andre egg gjør også, om ikke hønsene er fôret vegetabilsk (det samme med kylling forsåvidt). Så jeg kjøper økologiske egg (mener selv det ikke er "hysteri", jeg er ikke så veldig sensitiv på smak, men hører vel til de som ikke krydrer/salter ihjel maten og derfor kjenner noen av "grunnsmakene"? I tillegg er det etiske årsaker til valget). Jeg kjøper ganske mye First Price frukt og grønt, pleier bare å sjekke produksjonsland og kvalitet sammenliknet med andre merker som er tilgjengelig. Har også kjøpt pasta, håndsåpe (en er ganske bra, synes jeg) og noen andre hygieniske produkter.
Gjest Pupsilure Skrevet 21. desember 2008 #14 Skrevet 21. desember 2008 Er de bra? Har vært litt skeptisk til å kjøpe de hittil. Men jeg spiser jo kyllingen, så da kan jeg vel prøve eggene også. Merker overhodet ingen forskjell fra andre egg Kjøper forresten sjampo, balsam (til mannen altså, ikke meg),dusjsåpe, håndsåpe, tamponger også. Fornøyd med det
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #15 Skrevet 21. desember 2008 Kjøper følgende First Price ting: Bomullspads Q-tips Taco lomper, krydder og saus (liker faktisk disse bedre enn Santa Maria og Old el paso) Kyllingfilét Brødposer Baguetter Bacon Kaviar Gulrøtter Kepaløk Tørkerull Noen first price ting som jeg mener er helt ubrukelige: Tampongene - de er veldig harde. Ketsjup - vannaktig Appelsin juice - denne er kjempe sur Body lotion - alt for vannaktig
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 21. desember 2008 #16 Skrevet 21. desember 2008 hmm.. da skal jeg våge meg å prøve kyllingen dems å da.. er veldig glad i kylling, men har vært veldig skeptisk til den. hørte noen venner av meg hadde prøvd shampoen deres, og at håret hadde blitt mer fett enn rent av den.. den var vist udugelig.. men så bruker jeg bare frisør shampoer også da.. men det er vel ikke slik at kjøtt påleggene deres og pølsene er laget av rester og dårligere kjøtt? mye fine tips her, som jeg nå kommer til å tørre å prøve meg på. kom gjerne med flere, dersom det er det bruker forresten også first price doruller også syntes de gjør jobben sin
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #17 Skrevet 21. desember 2008 Kjøper følgende First Price ting: Bomullspads Q-tips Taco lomper, krydder og saus (liker faktisk disse bedre enn Santa Maria og Old el paso) Kyllingfilét Brødposer Baguetter Bacon Kaviar Gulrøtter Kepaløk Tørkerull Noen first price ting som jeg mener er helt ubrukelige: Tampongene - de er veldig harde. Ketsjup - vannaktig Appelsin juice - denne er kjempe sur Body lotion - alt for vannaktig utrolig bra anbefaling og ubrukelig liste du kom med syntes også appelsin juicen er sur og bodylotion er alt for mye vann i.. da prøver jeg ikke ketsjupen siden jeg ikke liker vannaktige produker, og heller ikke harde tamponger
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #18 Skrevet 21. desember 2008 tampongene tror jeg ikke jeg hadde turt å prøve, syntes ob er stive og harde nok. tortillalompene, DE er vonde de!!! vi kasta dem og spiste taco uten lopme vi. fysj! gulrøttene er greie, hvertfall syntes hestene det. bomullspadene funker og, men snytepapiret er vondt..
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #19 Skrevet 21. desember 2008 har lyst på tips og erfaringer med firpst price produkter. jeg må ærlig innrømme at jeg safer på mange produkter, fordi jeg ikke tørr eller tror at enkelte first price produkter er noe bra. jeg for min del er veldig fornøyd med first price når det kommer til ansikts rense klutene og first price tortilla leffsene.. noen andre som kan fortelle hva de er fornøyde/ ikke fornøyde med? vil gjerne handle billigere jeg har prøvd div produkter, men mye har gått i søpla etter å ha smakt på det. Så det har vert dyr erfaring, så jeg handler aldri disse produktene når det gjelder mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå