Rapitap Skrevet 22. juni 2003 #1 Skrevet 22. juni 2003 Goooood morning girls, og litt dere andre! I går kveld dunket det inn enn tekst melding på min mobil: "Hei søte vennen, skal vi møtes for en kopp kaffe?" :o Ehh...jeg har nettopp feiret min 3. bryllupsdag.... :o Han vet jeg er gift.... :o Skal jeg svare?? :o Isåfall.......hva skriver jeg???? :o
Gjest care Skrevet 22. juni 2003 #2 Skrevet 22. juni 2003 Han vet jeg er gift.... :o Skal jeg svare?? :o Isåfall.......hva skriver jeg???? :o Tja, hva med - "nei takk" - hvis du da ikke vil møte han?
Marianne Skrevet 22. juni 2003 #4 Skrevet 22. juni 2003 På en lign. melding fra en ex skrev jeg. Ja det hørtes koselig ut, mannen min har hatt lyst til å treffe deg. Skal vi møtes på xxx klokken 12.00 Så tar vi oss en kaffekopp alle tre
MarianneE Skrevet 22. juni 2003 #5 Skrevet 22. juni 2003 Du sier pent "nei takk" Får slike jeg også, men fra x-en til en bekjent av meg. Gidder ikke en gang svare på dem......
Rapitap Skrevet 22. juni 2003 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2003 Tror jeg bare lar være med å svare.......
Gjest Lille My... Skrevet 22. juni 2003 #7 Skrevet 22. juni 2003 Det er enkelt........ la vær og svar. Det er vel lite sannsynlig at dette er en person dere vil ha i bekjentskapskretsen. Og som jeg ofte gjør...tenk deg om det hadde vært din mann som hadde stått ovenfor denne problemstillingen....hva hadde du ønsket at han hadde gjort....?? Etter å å fabulert litt over det...gir svaret seg som regel selv.... Kjedelig men sant....
Venus Skrevet 22. juni 2003 #8 Skrevet 22. juni 2003 Kommer en del meldinger fra min ex også, men jeg lar ganske enkelt være å svare jeg. Det er ikke fristende å opprettholde håpet hans !!! Vi er single begge to, men allikevel...
Jelly Skrevet 22. juni 2003 #9 Skrevet 22. juni 2003 På en lign. melding fra en ex skrev jeg. Ja det hørtes koselig ut' date=' mannen min har hatt lyst til å treffe deg. Skal vi møtes på xxx klokken 12.00 Så tar vi oss en kaffekopp alle tre [/quote'] God idè! Den holder jeg med på. Hvis han vet du er gift, bør han skjønne. Hvis han tar det alvorlig... vel, møtes dere da?
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2003 #10 Skrevet 22. juni 2003 Jeg tror nok også det er best og ikke svare...
Furstina Skrevet 22. juni 2003 #11 Skrevet 22. juni 2003 Jag fick flera opassande SMS från mitt Ex efter vi gjort slut och jag träffat min man... han talade om att han drömde om mig, min rumpa osv... jag skickade ett svar där jag bad honom sluta jag är inte intresserad i honom. I klartext; Sluta skicka SMS, jag är inte intresserad. Det kan inte missförstås. Han slutade med det men gick efter någon månad över till anklagande SMS om att jag sugit ut honom, lurat honom på pengar, var en snål djävul osv... Då ringde jag upp honom och fick skälla ut hans telefonsvarare efter noter. SEN tystnade det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå