Gå til innhold

til alle dere som er glattbarbert.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Må si att nå blei jeg i skikkelig dårlig humør, tragisk å tenke på att jenter barberer seg nedentil, tror jeg skal gå å henge meg eller noe jeg.

Hilsen trist jomfrugutt 24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janna

Tidene forandrer seg ... Vi var på nakenstrand sist helg (Huk i Oslo), og der var det ganske vanlig at begge to i et par var glatte.

Der har jeg ikke vært hele sommeren. Og plutselig ble jeg glad for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke flaut det.Jeg vil vere sånn og trives med det.Hvorfor barbere seg hvis en synes det er sååååååååååååå flaut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg har aldri sett noen som er glattbarbert i garderoben, så det kan jo ikke være så mange som gjør det?! Hår er jo en del av å være voksen kvinne, det er ikke noe ekkelt eller uhygienisk med det. Men ingen har sagt at man bør ha en kjempe skog heller. Glattbarbering er ett merkelig fenomen, det er liksom litt pervo å gjøre det syns jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært i en felles garderobe etter jeg begynte å barbere meg, for jeg går ikke i felles garderober - det har jeg ikke gjort siden jeg sluttet på skolen.

Men nå er jo alt like vanlig, så jeg skjønner ikke helt hva som er problemet. Dessuten, har folk for vane å stirre på andres underliv i fellesgarderober?? :o (enda en grunn til å ikke gå dit, ja...)

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe problemer med det. Tror heller ikke at såååå mange glor ned på det området av de som er i fellesdusjer.... Har ikke opplevd noe jeg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
[Men nå er jo alt like vanlig, så jeg skjønner ikke helt hva som er problemet. Dessuten, har folk for vane å stirre på andres underliv i fellesgarderober?? :o (enda en grunn til å ikke gå dit, ja...)

Lillian

Ja, ja... synes nå det er litt overdrevet å si at man stirrer... trenger jo ikke akkurat å stirre for å legge merke til noe sånt, alle dere andre går vel og passer på å se i taket eller gulvet hele tiden, eller? Jeg synes det er helt naturlig å se meg omkring i en garderobe som hvor som helst ellers, trenger ikke bety at man er spesielt interessert, eller stirrer...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er forbausende mange unge jenter som ikke trimmer busken i det hele tatt. Det var litt overraskende til meg, trodde de fleste trimmet bikinilinjen om ikke annet.. :o

Det er ikke alle som er flaue i garderoben etter trening, en venninne av meg opplevde en sjarmerende kvinne som sto opp ned og barberte rompehullet osv. i dusjen.. Alle andre hadde fritt innsyn der hun brettet ut rompen sin mens hun nærmest sto oppå tærne til andre. Det kan man kanskje gjøre hjemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Det er ikke alle som er flaue i garderoben etter trening, en venninne av meg opplevde en sjarmerende kvinne som sto opp ned og barberte rompehullet osv. i dusjen.. Alle andre hadde fritt innsyn der hun brettet ut rompen sin mens hun nærmest sto oppå tærne til andre. Det kan man kanskje gjøre hjemme..

:ler:

Da tror jeg jammen meg at jeg heller hadde funnet meg en interessant flekk i taket å stirre på mens jeg dusjet.

Å herrejemini.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er forbausende mange unge jenter som ikke trimmer busken i det hele tatt. Det var litt overraskende til meg, trodde de fleste trimmet bikinilinjen om ikke annet.. :o

:hoho:

Ågudameg da tror jeg ikke hadde klart å holde meg fra å slenge en ørliten kommentar.

Det kunne jo forresten hende at hun ikke hadde noe bad hjemme?

Jeg skulle nesten vært der,det hadde jeg kunnet snakket om lenge!

Kanskje hun var med i et sånn Atle Antonsen prosjekt: "teste folks intimgrenser" eller noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet
jeg har aldri sett noen som er glattbarbert i garderoben' date=' så det kan jo ikke være så mange som gjør det?! Hår er jo en del av å være voksen kvinne, det er ikke noe ekkelt eller uhygienisk med det. Men ingen har sagt at man bør ha en kjempe skog heller. Glattbarbering er ett merkelig fenomen, det er liksom litt pervo å gjøre det syns jeg![/quote']

Nå finnes det vel flere kvinner her i verden enn de i garderoben du vanker i :blunke: Og hva er galt med å være litt pervo? Synes ikke det har noe med det å gjøre. Personlig kunne jeg ikke tenke meg å la det vokse ut hår der nede igjen, jeg synes det faktisk er mer hygienisk uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...