Arwen Skrevet 22. juni 2003 #1 Del Skrevet 22. juni 2003 Huff og huff. :cry: Mobilen min tok et bad, og nå trenger jeg en av PUK kodene. Noen som vet hvor lang tid det tar og få ny kode? Har mista lappen hvor det står og maila net com.. A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2003 #2 Del Skrevet 22. juni 2003 Tar noen dager tipper jeg. MEN, ring Netcom og server en "røverhistorie" (helst sent på kvelden) DA får du den garantert :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 22. juni 2003 Røverhistorie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 22. juni 2003 #4 Del Skrevet 22. juni 2003 Du får ny PUK tilsendt fra NetCom. Trenger ingen røverhistorie for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 22. juni 2003 Det var det jeg trodde.. kan ikke skjønne hva jeg skal med røverhistorier.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå