Gjest Gjest Nå!!! Jente 25 Skrevet 21. desember 2008 #1 Skrevet 21. desember 2008 Var ute med noen venninner igår, og vi traff en fyr og noen av kameratene hans. Den ene venninna mi kjente han litt fra før. Vi dansa litt og hang sammen hele natta på byen, og han spurte om jeg ville være mef han hjem på en natt drink. Jeg ble med, og vi endte selvfølgelig i senga, og tenkte ikke på beskyttelse, bruker p-piller da.. Og etter vi hadde hatt sex ba han meg bare om å gå, for han skulle sove.. Ble rimelig satt ut, har hatt en del ons før, men har jo alltid overnattet, eller de hos meg.. Ble så paff at jeg bare tok på meg klærne og gikk, og ringte en taxi utenfor. Så der sto jeg utenfor og venta på taxi mens jeg kjente sæden hans rant ut av meg og følte meg rett og slett som en billig hore.. Er det virkelig vanlig å gjøre sånn??????? Kjenner jeg er lettere forbannet, må innrømme at jeg var rimelig sjarmert av ham, og hadde håpet når jeg var med ham hjem at det ikke bare ville bli med en natt!!
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #2 Skrevet 21. desember 2008 Dette må du nesten regne med om du ikke har spurt han om det er ok at du overnatter på forhånd. Noen har vanlig folkeskikk og andre har ikke. Du har rett i at wam-bam-thankyou-mam ikke er det helt store når han kaster deg ut like etterpå,men husk å spør neste gang.
Nabodama Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 Huff, det der var ikke noe trivelig i det hele tatt, og jeg skjønner godt du reagerer. Hensynsløs oppførsel, synes jeg. Og jeg regner med han ville reagert likedan om det var han som ble kastet ut på den måten.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #5 Skrevet 21. desember 2008 Sier bare en ting jeg: For en drittsekk! Burde legges ut warning på nettet!
Gjest Auda Skrevet 21. desember 2008 #6 Skrevet 21. desember 2008 Huff så ekkelt. Skriv ham på klyselista og drit i det...! Neste gang du håper det skal bli noe mer så la dem svette i noen måneder før du hopper i seng. (Ikke noe moralisme fra meg altså. Bare samme ekle erfaring...) Og det hjelper å knipe litt.. ikke skjønner jeg hvorfor. Men som du akkurat erfarte; menn er sauer noen ganger... Riktig god jul!
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #7 Skrevet 21. desember 2008 For en drittsekk... Helt patetisk. Det er fullt forståelig at du er sint nå! Men husk at dette er hans tap. En person med så lite folkeskikk og "sosiale antenner" er søppel, og ikke verdt å ofre mer energi på. Neste gang du ser han, behandle han som luft.
Gjest Emera Skrevet 21. desember 2008 #8 Skrevet 21. desember 2008 Nei, det der var ufattelig dårlig!
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #9 Skrevet 21. desember 2008 Ring ham om noen uker, spør om han vil bli med deg hjem, så forfører du han og binder han fast, også sier du "skal bare ut og handle litt jeg", så tar du med deg noen venninner hjem, så kaster du han ut naken for klærne har du selvfølgelig brent. Ehm, hevngjerrig hvem jeg?? hehe. Syns det var råtten oppførsel fra hans side ihvertfall, og selvom det kanskje er en mager trøst, får du være glad for at du fant ut åssen han er med en gang, istedetfor å bli såra når du har blitt glad i han.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 21. desember 2008 #10 Skrevet 21. desember 2008 Ser ikke problemet her. Ikke uvanlig heller at kvinner blir med en mann hjem uten at hun har ment sex. At de sitter og drikker at par drinker før hun går hjem av egen vilje. Hvorfor skal det at du har sex med han bety at du må overnatte? Ser ikke logikken din. Har flere ganger sendt kvinner hjem etter sex. Har også sendt hjem kvinner som ikke vil ha sex men bare vil overnatte.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #11 Skrevet 21. desember 2008 Ser ikke problemet her. Ikke uvanlig heller at kvinner blir med en mann hjem uten at hun har ment sex. At de sitter og drikker at par drinker før hun går hjem av egen vilje. Hvorfor skal det at du har sex med han bety at du må overnatte? Ser ikke logikken din. Har flere ganger sendt kvinner hjem etter sex. Har også sendt hjem kvinner som ikke vil ha sex men bare vil overnatte. Poenget er vel kanskje ikke selve overnattingen, men måten hun ble sendt på dør på. Blir man bare kastet ut på den måten signaliserer mannen at dette var "bruk og kast", og da føler man seg gjerne ikke så bra etterpå. DÅRLIG GJORT.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #12 Skrevet 21. desember 2008 Ja, dette er ikke vanlig. Har aldri opplevd noe sånt. Men fint han avslører seg tidlig, så du slapp å kaste bort tid på han.
Theia Skrevet 21. desember 2008 #13 Skrevet 21. desember 2008 Er det seriøst ingen som reagerer på at trådstarter synes det er helt ok å kun bruke p-piller når hun havner i seng med en hun har møtt på byen? Det er ikke rart at kjønnssykdommer florerer når det er sånn folk tenker. Selvfølgelig viste han henne lite respekt når han kasta henne ut, men det er kanskje verre at hun viser så liten respekt for sin egen kropp og helse.
girlnextdoor Skrevet 21. desember 2008 #14 Skrevet 21. desember 2008 Er det seriøst ingen som reagerer på at trådstarter synes det er helt ok å kun bruke p-piller når hun havner i seng med en hun har møtt på byen? Det er ikke rart at kjønnssykdommer florerer når det er sånn folk tenker. Selvfølgelig viste han henne lite respekt når han kasta henne ut, men det er kanskje verre at hun viser så liten respekt for sin egen kropp og helse. Dette er vel ikke ditt problem? Her er det ei som har opplevd noe utrolig ubehagelig og du skal poengtere at hun også har gjort en annen feil, sånn bortsett fra å kaste bort tiden på en idiot.. Like mye mannes ansvar å bruke beskyttelse og det er veldig vanlig at man "glemmer" å bruke kondom, til og med når man ikke bruker annen prevansjon. Ja, det er kanskje bekymringsverdige holdninger i samfunnet vårt men nå er det en gang sånn. Er så "lett" å bli kvitt kjønnssykdommer antar jeg, og man opplever aldri at noen man kjenner får HIV. Kondom brukes stort sett for å forhindre uønsket graviditet antar jeg. I mitt miljø iallefall. Og til TS: Fytti..! Jeg tror jeg hadde gitt han en midt mellom øya neste gang jeg så han..hehe neida, men jeg hadde nok fortalt det til venna mine, akkurat som du har fortalt det her, også har du iallefall satt igang med å ødelegge ryktet hans.
Jade Skrevet 21. desember 2008 #15 Skrevet 21. desember 2008 Når du blir med en fyr hjem for en "drink", så må du ikke automatisk tro at du blir med en gentleman som lar deg få sove over. Selvfølgelig hadde det vært høflig og snilt av han å la deg sove over når dere først havnet i sengen, men så inviterte han deg vel ikke hjem for å servere deg frokost heller... Du er sikkert ikke den første han har hatt seg med, og kasta på hue ut igjen etterpå. Så jeg vil sterkt anbefale deg å ta både hiv-test og tester for andre kjønnssykdommer. Spesielt siden du skriver at du har hatt en del ONS + at du ikke tar det så nøye med prevensjon i fylla.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #16 Skrevet 21. desember 2008 Dette er vel ikke ditt problem? Her er det ei som har opplevd noe utrolig ubehagelig og du skal poengtere at hun også har gjort en annen feil, sånn bortsett fra å kaste bort tiden på en idiot.. Like mye mannes ansvar å bruke beskyttelse og det er veldig vanlig at man "glemmer" å bruke kondom, til og med når man ikke bruker annen prevansjon. Ja, det er kanskje bekymringsverdige holdninger i samfunnet vårt men nå er det en gang sånn. Er så "lett" å bli kvitt kjønnssykdommer antar jeg, og man opplever aldri at noen man kjenner får HIV. Kondom brukes stort sett for å forhindre uønsket graviditet antar jeg. I mitt miljø iallefall. Og til TS: Fytti..! Jeg tror jeg hadde gitt han en midt mellom øya neste gang jeg så han..hehe neida, men jeg hadde nok fortalt det til venna mine, akkurat som du har fortalt det her, også har du iallefall satt igang med å ødelegge ryktet hans. Ikke meg du siterte men føler for å svare. Det er ingens problem bortsett fra trådstarter, men her uttaler man sin mening. Det er ikke bare å gi en klem og si "så så" når sånt skjer. Noe tuff love trengs noen ganger. Ikke vær så sensitive. Jenta må faktisk tenke på at det er mer feil enn at han kastet henne ut på den måten, så hun slipper å havne i en slik situasjon igjen. Ikke bare det å føle seg billig, men også så hun slipper å lure på hva som gikk galt om noe skulle skjedd henne helsemessig. Jeg har ingen problem med ONS, men jeg skjønner ikke folk som har ONS uten å tenke på noe særlig. Han hadde tydeligvis klare grenser for seg selv (ikke ha en random jente på overnatting), noe jenta ikke hadde. Ja seff var han en drittsekk mot deg, men han skylder deg ingenting. Du skylder deg selv å passe på deg selv. Vær glad for at det ikke gikk verre
Jade Skrevet 21. desember 2008 #17 Skrevet 21. desember 2008 Like mye mannes ansvar å bruke beskyttelse og det er veldig vanlig at man "glemmer" å bruke kondom, til og med når man ikke bruker annen prevansjon. Nei, det er kun ens eget ansvar å sørge for at man ikke pådrar seg hverken kjønnssykdommer eller uønsket graviditet. Er så "lett" å bli kvitt kjønnssykdommer antar jeg, og man opplever aldri at noen man kjenner får HIV. Kondom brukes stort sett for å forhindre uønsket graviditet antar jeg. I mitt miljø iallefall. Så fint for dere da! Ellers er jeg glad for at mange er flink å bruke kondom for å holde HIV-tallene nede, slik at vi slipper at folk vi kjenner får HIV.
Hanselot Skrevet 21. desember 2008 #18 Skrevet 21. desember 2008 For en fyr... håper du i motsetning til en av mine exer kom ut for en sånn kar holder deg unna akkurat ham neste gang. I hennes tilfelle var han akkurat like stor drittsekk den andre gangen. Jeg tror det er slike ting man må være forberedt på, selv om det er trist så må man bare vente å finne drittsekker som bare er ute etter å tømme seg.
Gjest dalieo Skrevet 21. desember 2008 #19 Skrevet 21. desember 2008 Så kjipt gjort da Forstår godt at det føltes ekkelt etterpå! Prøv å glem det, også spør du om å overnatte før du blir med noen hjem igjen
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #20 Skrevet 21. desember 2008 stygt menneske , hev deg over det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå