Gå til innhold

Til dere menn i 25-årsalderen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nissemor_*
Skrevet

Snur litt på spørsmålet. Ønsker også svar fra menn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis ikke, men hadde ikke hatt noe i mot å vært sammen med Janet Jackson som er 42 eller Sung Hi Lee som er snart 39 år.

Skrevet
Vanligvis ikke, men hadde ikke hatt noe i mot å vært sammen med Janet Jackson som er 42 eller Sung Hi Lee som er snart 39 år.

Så det er altså utseendet som teller?

Skrevet

Utseendet teller ja. De MÅ vel ikke være Janet Jackson men søt og iallfall litt attraktiv. Vanskelig å forklare men finnes attraktive og mindre attraktive folk i alle aldre. Tror yngre menn finner dere ekstra pirrende i og med at dere er modne og sånn.. men når man er 25 år betyr ofte utseendet mye om man skal bli intressert på den måten. Svarer selv om jeg ikke er mann jeg..er bifil så meningen min teller kanskje litt:D

Skrevet
Så det er altså utseendet som teller?

Ja, det teller, veldig, men er ikke bare utseende til Janet Jackson jeg går på, men alt.

Skrevet
Ja, det teller, veldig, men er ikke bare utseende til Janet Jackson jeg går på, men alt.

Er selv 26 og tror ikke jeg kunne hatt et seriøst forhold til en dame i 40-årene. Og det har ikke noe med utseende å gjøre, men jeg vil gjerne stifte min egen familie en gang i fremtiden og det kan bli vanskelig med en dame som er såpass gammel.

Men dere ser flotte ut i den alderen da, det skal sies! :lur:

Gjest Gjest_mann28_*
Skrevet

Ikke noe problem. Er 28, og dama er 38. Vært sammen i snart 2 år :) Kanskje ikke helt det TS la som grunnlag, men nesten?

Utseende teller selvfølgelig, og her har jeg skutt blink så det holder. Kropp og utseende som en 20-åring. At hun i tillegg er helt fantastisk person, det skal også nevnes :hjerte:

Hun har en sønn fra før, jeg har ikke noe ønske om barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...