Gjest Vega Skrevet 22. juni 2003 #1 Del Skrevet 22. juni 2003 Nå kalte jeg overskriften føler. Men når man - og det kan alle - kan fornemme - hva legger dere i deres egne fornemmelser? Små og store. Lytter dere til den indre stemmen, eller seiler dere videre på det åpne havet ? Har dere kan hende vanskeligheter med å lytte, vøre og være der - hva tenker dere, i et samfunn der man skal haste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 22. juni 2003 #2 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg ønsker mer enn noe annet å være lyttende. Jeg tror Gud taler til meg, og at han ønsker å lede meg. For meg er det viktig å være var for Guds stemme, og lære ham enda bedre å kjenne. Vet ikke om det var dette svaret du var ute etter, Vega. Men dette ble mitt svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 22. juni 2003 #3 Del Skrevet 22. juni 2003 Er det kanskje dette som er intuisjon ? I så fall så lytter jeg til den ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 22. juni 2003 #4 Del Skrevet 22. juni 2003 jeg både lytter føler og fornemmer, har ligesom en stemme som fortæller mig ting af og til f.eks at jeg skal ikke ta den vej hjem men en anden og så gør jeg det, jeg følger altid min indre stemme den har endnu aldrig slået fejl.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiola Skrevet 23. juni 2003 #5 Del Skrevet 23. juni 2003 Følelsen og fornuften er ikke alltid enige med hverandre. Da velger jeg å lytte til følelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 21. juli 2003 #6 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg må si meg enig med 'smil'... Jeg tror man kommer llangt hvis man tør følge 'hjertet' sitt. Man blir kanskje ikke den mest populære alltid, men det er jo heller ikke målet! Ann-Karin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2003 #7 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg har blitt litt flinkere til å følge "mavefølelsen" enn jeg har vært tidligere. Vi er liksom lært opp til å lytte til fornuften, men det er jo læringbasert, så det slår jo litt feil noen ganger da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå